دسته‌ها
اخبار

تگزاس AG به دنبال سوابق از سازمان های غیرانتفاعی مهاجرت است، به دنبال منابع مالی برای کمک “تهاجم به مرز” است.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. تگزاس AG به دنبال سوابق از سازمان های غیرانتفاعی مهاجرت است،…

قانون مهاجرت

تگزاس AG به دنبال سوابق از سازمان های غیرانتفاعی مهاجرت است، به دنبال منابع مالی برای کمک “تهاجم به مرز” است.

نوشته دبرا کاسنس وایس

کن پ،تون، دادستان کل جمهوری‌خواه تگزاس، به دنبال اطلاعاتی از سه سازمان غیرانتفاعی مهاجرتی و قانونی است تا مشخص کند آیا آنها از بنیاد بارهای تگزاس بودجه دریافت می‌کنند و از این پول برای “حمایت از تهاجم مرزی” استفاده می‌کنند.

دفتر پ،تون «درخواست‌هایی برای بررسی» به American Gateways، مرکز عدالت طاهریح و مرکز عدالت برابر ارسال کرده است. بی،ه مطبوعاتی 14 دسامبر و پوشش توسط قانون 360 و Law.com.

پ،تون به دنبال مکاتبه با و از بنیاد بار تگزاس و اسناد مربوط به استفاده از کمک های مالی دریافت شده از این بنیاد است. این درخواست‌ها دوره‌ای را شامل می‌شود که به ۱ ژانویه ۲۰۱۲ می‌رسد.

پ،تون در ماه مه گفت که می‌خواست بداند آیا این بنیاد از دلارهای مالیات‌دهندگان برای «احتمالاً کمک و تشویق به هجوم بیگانگان غیرقانونی» استفاده می‌کند یا خیر. این بنیاد در آن زمان گفت که نه بنیاد وکالت ،تی از مالیات دهندگان تامین مالی نمی شود. یک مقام بنیاد گفت که کمک های مالی با سخاوت وکلای تگزاس امکان پذیر شده است.

پ،تون گفت دفتر او اکنون در حال گسترش تحقیقات اعلام شده قبلی است.

آلیستر داوسون، رئیس هیئت امنای بنیاد وکلای تگزاس، به Law360 گفت که هر سه گروه “به طور من، تامین مالی شده اند” و بودجه بنیاد برای “کمک و مشارکت” استفاده نمی شود.

دروازه های آمریکایی خدمات حقوقی مهاجرت، آموزش و وکالت ارائه می کند. این مرکز دادگستری طاهریح خدمات حقوقی و اجتماعی را به افرادی که از خشونت مبتنی بر ،ت فرار می کنند ارائه می دهد. را مرکز عدالت برابر رفتار منصفانه با خانواده های کم درآمد را در محیط کار و سیستم قضایی بدون توجه به وضعیت مهاجرت ترویج می کند.

Law360 و Law.com خاطرنشان ،د که وکلای ایالتی شکایت اخلاقی علیه Paxton ارائه کرده است. این تحقیقات از شکایت یکی از فعالان حزب دموکرات در مورد تلاش نافرجام پ،تون در دادگاه عالی ایالات متحده برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 در چهار ایالت میدان جنگ ناشی می شود.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/texas-ag-seeks-records-from-immigration-nonprofits-seeks-funding-sources-for-border-invasion-aid/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds