دسته‌ها
اخبار

تیم ترامپ قبل از شروع محاکمه افترا ای جین کارول یک ضربه دیگر به قاضی عصبانی می کند.


دونالد ترامپ

(ع، از درو آنگرر/گتی ایماژ)

در آستانه محاکمه افترا، وکلای ترامپ آ،ین فشار را انجام می دهند تا قاضی لوئیس کاپلان را قبل از مواجهه با هیئت منصفه عصب، کنند.

این پرونده در ابتدا در سال 2019 تشکیل شد، و از آن زمان ترامپ روند را رد کرد، به دادگاه فدرال منتقل شد، ادعا کرد که به ،وان رئیس جمهور عمل می کرد، زم، که به طور ضمنی گفت که کارول برای حمله بیش از حد جذاب نبود، بارها و بارها اقدام به ا،اج و به تعویق انداختن کرد، و به طور کلی این کار را انجام داد. خودش از دادگاه منفور است. شاید اگر او کمتر سختگیر بود و بیشتر تمایل داشت تکالیفش را به موقع تحویل دهد، در ماه مارس که وکیل درخشانش آلینا هابا درخواستی را ارائه کرد، استقبال بهتری از او می شد. حرکت عجیب و غریب برای حذف شواهد ناتاشا استینوف و جسیکا لیدز، دو زن دیگر که ترامپ را به انجام پیشبردهای ، ناخواسته متهم ،د، به این دلیل که شاید او آنها را از ناحیه تناسلی نگرفته است. او همچنین به دنبال حذف نوار “دسترسی به هالیوود” بود که در آن او به طور مشهور در مورد عادت خود به گرفتن ،ن توسط اندام تناسلی لاف می زد.

قاضی کاپلان آن حرکت را رد کرد، دریافت که شهادت و نوار طبق قانون 415 FRE استثناء برای شواهد تمایل در مورد تجاوز ، من، است. او همچنین دریافت که این حرکت نابهنگام بوده است.

اما نه به اندازه یک پیشنهاد برای “توضیح” این آ، هفته توسط وکیل جوزف تاکوپینا ارائه شد که در آن او وکلای کارول را به “تلاش های واضح برای مربیگری و تأثیرگذاری بر یکی از شاهدان اصلی محاکمه” متهم کرد و اظهار داشت که در مورد اینکه ترامپ سعی کرده با کدام ،مت از بدن استیونف رابطه ، ناخواسته برقرار کند سردرگمی وجود دارد. :

اگر متهم، به گفته خانم استینوف، فقط شانه های او را لمس کرده و او را بوسیده، و هرگز اندام تناسلی او را لمس نکرده یا ت، برای لمس او نکرده است، در این صورت استنتاج جناب مبنی بر اینکه چنین شواهدی برای اجازه شهادت او کافی نیست، باید قطعی باشد. از آنجایی که به نظر می‌رسد بخش دوم تحلیل جناب بر اساس شواهد دیگر مبتنی بر عدم قطعیت در مورد اینکه آیا متهم واقعاً خانم استینوف را «دست زد» است، ما موارد زیر را قبل از اینکه خانم استینوف اجازه شهادت دهد پیشنهاد می‌کنیم:

وکیل متهم به سادگی از شاهد وخیم و خارج از حضور هیئت منصفه چند سوال می پرسد که متهم دقیقاً چه ،مت هایی از بدن او را لمس کرده یا تلاش کرده است. اگر شهادت دهد که فقط شانه‌های او را لمس کرده و قصد بوسیدن او را داشته است، از آن جناب می‌خواهیم که در حکم قبلی 10 مارس تجدید نظر کنند و اجازه شهادت به او ندهند.

[Blink, blink.]

جای تعجب نیست که قاضی کاپلان این یکی را به خورشید فریاد زد:

اگر چه متهم درخواست خود را برای روشن شدن توصیف می کند، توصیف اشتباه است. درخواست در واقع درخواستی است که دادگاه در حکم قبلی تجدید نظر کند و در صورت بررسی مجدد به نتیجه مخالفت برسد.

درخواست نابهنگام است زیرا هر گونه درخواست برای بررسی مجدد باید قبل از این درخواست ثبت می شد.

حتی اگر درخواست به موقع بود، متهم نشان نداده است، همانطور که برای ضمانت بررسی مجدد ضروری است، تصمیم اولیه دادگاه به موضوعات یا تصمیمات کنترلی نادیده گرفته شده است.

و حتی اگر متهم چنین نمایشی را انجام داده باشد، هیچ چیزی که او مطرح نکرده است، موجب تسکین تصمیم قبلی یا هرگونه بررسی وخیم نیست.

درخواست رد می شود.

حداقل جهان از تماشای تاکوپینا در امان خواهد ماند، ،ی که از زم، که ظاهرش در فوریه ظاهر شد، مانند ، نر در یک مغازه چینی رفتار می کند و سعی می کند یک قرب، تجاوز ، را در جایگاه شاهد استیضاح کند. اما بدیهی است که زشتی های بیشتری از آنجا ناشی شده است.

کارول علیه ترامپ I [Docket via Court Listener]
کارول علیه ترامپ دوم [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/team-t،p-takes-one-more-stab-at-،ing-off-judge-before-s،-of-e-jean-carroll-defamation-trial/