دسته‌ها
اخبار

تیک زدن طلاهای شفافیت مراقبت های بهداشتی


شفافیت قیمت

عدم شفافیت منجر به بی اعتمادی و احساس عمیق ناامنی می شود. – دالایی لاما

پیکابو! در همه دستورالعمل‌های بی‌شمار قانون مراقبت مقرون به صرفه سال 2010، یک واقعیت برجسته است – رقابت در بازار راه حل است و شفافیت قیمت‌گذاری عامل کلیدی موفقیت است.

به همین دلیل است که در اکتبر 2020، و، بهداشت و خدمات انس،، کار، ،انه داری، و مراکز مدیکر و مدیکر و خدمات مدیکید (CMS) مش،ا قانون نهایی “شفافیت در پوشش”. (TiC)، که به ا،ر برنامه های درم، گروهی تحت حمایت کارفرما و صادرکنندگان بیمه درم، تجاری که پوشش گروهی و فردی ارائه می دهند نیاز دارد تا اطلاعات مربوط به قیمت و اشتراک هزینه را برای شرکت کنندگان، ذینفعان و ثبت نام کنندگان از قبل افشا کنند. آفتاب بهترین داروست.

چرا؟ زیرا بیماران اشیاء منفعل نیستند. آنها می خواهند از مراقبت های بهداشتی آگاه و فعال برخوردار باشند مصرف کنندگان. به همین دلیل است که هدف اصلی TiC این است که ،ن‌های دقیقی از هر گونه هزینه‌ای که باید بپردازند برای برآورده ، ا،امات فرانشیز، مشارکت یا بیمه مش، طرح‌شان ارائه کند. TiC به بیماران اجازه می دهد تا به اطلاعات ضروری ،ید (مثلاً قیمت، راهنمایی شبکه و غیره) به شیوه ای استاندارد شده دسترسی پیدا کنند، که امکان مقایسه آسان را فراهم می کند، و مصرف کنندگان را قادر می سازد تا قبل از دریافت مراقبت، “،ید” و هزینه ها را بین ارائه دهندگان خاص مقایسه کنند.

از اول ژانویه، طرح‌های سلامت گروهی و صادرکنندگان بیمه سلامت با حمایت کارفرما باید قیمت 500 خدمات پزشکی را از طریق یک ابزار مبتنی بر اینترنت در دسترس قرار دهند.

این بدان م،است که سال 2023 ما را یک گام مهم به شفافیت واقعی مراقبت های بهداشتی نزدیک کرده است. نسخه اصلی قانون TiC در سال 2022 اجرایی شد، سپس ،ت بایدن اعلام کرد که پس از 1 ژوئیه 2022، شروع به اخذ جریمه از کارفرمای، خواهد کرد که به طور کامل از آن پیروی نکرده اند. سپس پیچ 2023 سفت شد. و این تمام نیست. TiC در 1 ژانویه 2024 حتی سخت تر می شود که قیمت ها همه خدمات پزشکی باید از طریق یک ابزار مبتنی بر اینترنت در دسترس باشد.

TiC اکنون دندان و چنگال دارد. و آنها به سرعت تیزتر می شوند.

مارک گالوین (مدیر عامل TALON Health Tech) در توسعه این قانون نقش داشته است و اکنون به نوعی «انجلیست اصلی» هم برای فلسفه پشت و هم برای ابزارهای انطباق پشت اجرای TiC است. گالوین خاطرنشان می کند که برای توانمندسازی واقعی مصرف کنندگان و نگه داشتن پای صنعت بیمه سلامت به آتش، باید لغو کنیم قانون به اصطلاح 80/20 (بیمه های سلامت اجباری 80 درصد پولی را که از مصرف کنندگان به صورت حق بیمه دریافت می کنند صرف هزینه های مراقبت های بهداشتی و فعالیت های بهبود کیفیت می کنند). این قانون برای محدود ، میزان هزینه‌ای که شرکت‌های بیمه می‌توانند برای حق بیمه دریافت کنند، طراحی شده بود، اما در نهایت هرگونه انگیزه‌ای را برای شرکت‌های بیمه سلامت برای کاهش ارزش کل خسارت‌های پزشکی حذف کرد. پیامد ناخواسته؟ نه اگر حواستان باشد

،ت اوباما ساختار قانونی را در محل قرار داد که قانون شفافیت در پوشش را همراه با به‌روزرس، قانون شفافیت بیمارستان مجاز می‌ساخت. قابل توجه است (با اجتناب از تغییر معمول در ،ت نشانگان «اینجا اختراع نشده»)، تیم مراقبت‌های بهداشتی ترامپ از این طرح‌ها حمایت کرد، علی‌رغم لابی‌های شدید برع،. اکنون، ،ت بایدن می تواند گام بعدی را در بهبود سیستم ارائه مراقبت های بهداشتی با حذف قانون 80/20 با جراحی بردارد و قدرت شفافیت در ا،یستم مراقبت های بهداشتی آمریکا را آزاد کند.

من متوجه شدم که وقتی در را به سوی باز بودن و شفافیت باز می کنید، افراد زیادی شما را دنبال می کنند. – سناتور کرستن گیلیبراند

آره. حتی اگر از طریق لگد زدن و جیغ کشیدن کشیده شوند.

ع،: sinemaslow, Getty Images


منبع: https://medcitynews.com/2023/07/ticking-the-talons-of-healthcare-transparency/