دسته‌ها
اخبار

جانسون اند جانسون بار دیگر تلاش می کند تا ادعاهای طلق را از طریق ورشکستگی دو مرحله ای تگزاس تسویه کند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. جانسون و جانسون بار دیگر تلاش می‌کند تا…

قانون ورش،تگی

جانسون اند جانسون بار دیگر تلاش می کند تا ادعاهای طلق را از طریق ورش،تگی دو مرحله ای تگزاس تسویه کند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

رقص کابوی

تصویربرداری از سارا وادفورد/ABA Journal/Shutterstock.

یک واحد جانسون و جانسون پس از اینکه اولین تلاش آن برای حل و فصل پرونده‌های پودر تالک در حال وقوع ش،ت خورد، به دلیل اینکه در مضیقه مالی نبود، دوباره در دادگاه ورش،تگی بازگشت.

این بار، جانسون و جانسون با پرداخت 8.9 میلیارد دلار برای حل و فصل موارد سرطان موافقت کرده است، که “پیشنهاد اولیه 2 میلیارد دلاری J&J را نادیده می گیرد.” رویترز گزارش ها.

بر اساس یک گزارش، بودجه 8.9 میلیارد دلاری “بزرگترین راه حل در هر پرونده ورش،تگی مسئولیت کالای انبوه جرم خواهد بود.” تشکیل پرونده در دادگاه 4 آوریل.

سایر انتشارات با پوشش عبارتند از واشنگتن پست، شیرجه قانونی و قانون بلومبرگ (اینجا و اینجا). بی،ه مطبوعاتی 4 آوریل اینجاست.

وکلای شاکیان پس از اولین تشکیل پرونده ورش،تگی درخواست تجدید نظر کرده بودند و برنده شدند. سومین دادگاه استیناف ناحیه ایالات متحده در فیلادلفیا در ژانویه حکم داد که واحد جدید، LTL Management، نمی تواند به دنبال حمایت از ورش،تگی باشد زیرا به دلیل غرامت با جانسون و جانسون در مضیقه مالی قرار نداشت.

جانسون و جانسون گفت که پرونده دوباره تشکیل شده “به نگر، های مدار سوم می پردازد.” قرارداد غرامت اولیه فسخ شده است و یک توافقنامه تامین مالی جدید برقرار است.

قانون بلومبرگ با کارشناس، صحبت کرد که شک داشتند ورش،تگی جدید مؤثر باشد.

رالف بروبیکر، استاد کالج حقوق دانشگاه ایلینویز، گفت: «این یک ترفند نسبتاً جسورانه است. «چنین دسیسه‌های استراتژیک بدبینانه برای ایجاد ناراحتی‌های مالی خودساخته، به سختی می‌تواند موردی برای توسل مشروع و با حسن نیت به کمک‌های ورش،تگی تقویت کند.»

میکال واتس، وکیل شاکیان که به مذاکره بر سر این توافق کمک کرد، به رویترز گفت که توافقنامه تایید خواهد شد، زیرا از حمایت تعداد کافی شاکی برخوردار است. به گزارش رویترز، در ورش،تگی های مرتبط با آزبست، یک طرح بازسازی نیاز به تأیید 75 درصد از طلبکاران دارد تا تأیید قاضی ورش،تگی را دریافت کند.

بیش از 60000 مدعی فعلی تالک از طریق وکلای خود از این طرح حمایت کرده اند.

جانسون اند جانسون به دنبال محدود ، تعهدات خود از طریق یک ورش،تگی دو مرحله ای تگزاس است. این شامل یک شرکت است که به دو بخش ت،یم می شود و دارایی ها و بدهی های شرکت بین واحدهای جدید ت،یم می شود. سپس شرکت قدیمی منحل می شود.

دو مرحله ای جانسون و جانسون مدیریت LTL ایجاد کرد، که عمدتاً بدهی های تالک را در اختیار داشت و شرکت مصرف کننده جانسون و جانسون که عمدتاً تقریباً تمام دارایی های تجاری مولد قدیمی جانسون و جانسون را در اختیار داشت.

شاکی، که از جانسون و جانسون شکایت ،د ادعا ،د که تالک موجود در پودر بچه این شرکت باعث سرطان تخمدان و مزوتلیوما شده است. ده ها هزار پرونده قضایی تشکیل شده است. برخی از شکایت ها حکم صادر ،د، برخی ش،ت خوردند و برخی دیگر حل و فصل شدند. یک هیئت منصفه به 22 بیمار مبتلا به سرطان تخمدان 4.69 میلیارد دلار جایزه داد که در دادگاه تجدید نظر به 2.24 میلیارد دلار به 20 شاکی که هنوز در دعوی پرونده هستند کاهش یافت.

جانسون اند جانسون در بی،ه مطبوعاتی خود گفت که پرونده های ورش،تگی «اعتراف به اشتباه و نه نشانه ای از تغییر موضع دیرینه شرکت در مورد ایمن بودن محصولات پودر تالک است».

همچنین ببینید:

مجله ABA: «بازی ، سیستم؟ در استراتژی «دو مرحله‌ای تگزاس» شرکت‌های سودآور برای اعلام ورش،تگی استفاده می‌کنند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/jj-tries-once-a،n-to-settle-talc-claims-through-texas-two-step-bankruptcy/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds