دسته‌ها
اخبار

جدای از غیرقانونی، شوخی شهادت دروغ چمرینسکی فقط همین بود – یک شوخی


تصویر مالکیت عمومی اروین چمرینسکی، رئیس ایروین لاو برکلی قانون بوالت تالار

دین اروین چمرینسکی (ع، مالکیت عمومی از طریق ویکی مدیا)

Future یکی از نوازندگان مورد علاقه من است. اروین چمرینسکی یکی از کارشناسان حقوق اساسی مورد علاقه من است. می توان گفت که آنها زندگی خود را در دو طرف طیف زندگی می کنند. فرد وقت خود را صرف کار با دانش‌آموز، می‌کند که هر زمان که تمیس از کار بیفتد، به جنگ یا فرار می‌روند. دیگری شاهکاری را خلق کرد که همان Dirty Sprite 2 است. با این اوصاف، اگر برای هر بار یک نیکل داشتم. آینده و اروین گفت که آنها زیر سوگند دروغ می گویند، من دو نیکل خواهم داشت. چیزی که زیاد نیست، اما وقتی به آن فکر می کنید هنوز کمی عجیب است. از جانب رفع کالج:

در اوا، ژوئن، ویدیوی کوتاهی از چمرینسکی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن او به دانشجویان می گوید: «من نمونه ای از دانشکده حقوق خودمان را برای شما مثال می زنم، اما اگر زم، خلع شوم، این گفته را تکذیب خواهم کرد. این به شما زم، که ما هیئت علمی را استخدام می کنیم، کاملاً آگاه هستیم که تنوع برای ما مهم است و می گوییم تنوع مهم است، خوب است که این را بگوییم.

این خیلی واضح یک شوخی است. کاملاً واضح است که دانش‌آموز می‌دانست که با قهقهه‌های قابل شنیدن خیلی قضاوت می‌کند. این هیچ کمدی خنده آهنگ شکم خندیدن اما رفتن توسط خیلی چمرینسکی با استانداردهای پایین گفتن یک جوک در ک، Con Law، خانه را کشت. کلیه وکلای ذیصلاح که نام آنها جیمی مک گیل نیست بهتر از اعتراف جنایت به دوستان و خانواده خود می دانند. درست؟ همچنین هیچ چیز غیرقانونی در مورد این بی،ه وجود ندارد. حتی اگر اعضای هیأت علمی تنوع را مهم بدانند، برای اثبات نوعی سهمیه تنوع کافی نیست یا ملاحظات تنوع وارد فرآیند استخدام می شود. این باعث نشد که این جوک به ،وان یک تفنگ سیگار کشیده شود که ثابت می کند کالیفرنیا پیشنهاد 209 را نقض می کند:

این ویدئو توسط محقق و فعال محافظه‌کار محبوب کریستوفر روفو با این عبارت منتشر شده است: “رئیس دانشکده حقوق برکلی، اروین چمرینسکی توضیح می‌دهد که چگونه مخفیانه سیاست تبعیض نژادی را در استخدام اساتید اعمال کرده است – که در کالیفرنیا غیرقانونی است.”

من فکر می کنم که اصطلاح حقوقی برای کاری که روفو در اینجا انجام داده است کشش نامیده می شود. اگر آن را به یک ک، و دوربین اعلام کنید، خیلی راز نیست، می د،د. همچنین انتظار می رود. ما از احکام دادگاه عالی در استفاده از اقدام مثبت در هاروارد و دانشگاه کارولینای شمالی فاصله زیادی نداریم. هر چیزی که شامل اقدام مثبت باشد – حتی هشدار چمرینسکی مبنی بر اینکه انگیزه ای است که نمی تواند دلایل استخدام یک نفر را وارد کند – به ،وان فرصتی برای رد ، پرونده ای در نظر گرفته می شود که نظر را گسترده تر می کند. این در واقع فقط یک سفر ماهیگیری است:

اگر اخیراً به ،وان هیئت علمی برای حقوق برکلی درخواست داده اید و رد شده اید، که مشکوک هستید ممکن است تبعیض باشد، به من ایمیلی به آدرس [email protected] ارسال کنید. من شما را با وکلای منافع عمومی که ممکن است بخواهند شکایت کنند ارتباط خواهم داد.

— کریستوفر اف روفو ⚔️ (@realchrisrufo) 29 ژوئن 2023

این واقعاً فرقی با تهدیدی برای دانشکده‌های حقوقی ارسال می‌کند که خواستار لغو عمومی اقدامات مثبت و سیاست‌های ویژه در مورد نحوه کار نوشتن برای یک مجله است. می‌دانم که کمدین‌ها از این که چگونه فرهنگ رایانه‌های شخصی، گفتن جوک‌ها را در ملاء عام برایشان سخت کرده است ابراز تاسف کرده‌اند – به نظر می‌رسد معلمان نیز باید از طنز خودداری کنند.

رئیس حقوق دانشگاه برکلی در حال گفتن به ک، که در حال توقیف دروغ می گوید گرفتار شد و اکنون می گوید که شوخی کرده است [The College Fix]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/illegality-aside-chemerinskys-perjury-joke-was-just-that-a-joke/