دسته‌ها
اخبار

جمع بندی هفتگی چقدر جذاب است – فراتر از قانون


کتب ،ل، ترازوهای عدالت و حقوق

(تصویر از طریق گتی)

اد. توجه داشته باشید: خلاصه هفتگی فقط چند مورد از وبلاگ How Appealing هاوارد باشمن، اولین وبلاگ وب که به دعاوی استیناف اختصاص دارد. این داستان ها و موارد دیگر را در How Appealing بررسی کنید.

«احتمالاً دادگاه نظریه قانونگذاری ،ت مستقل را رد می کند. و این امید به دموکراسی آمریکایی را می دهد. سابق مدار چهارم قضاوت کنید جی. مایکل لوتیگ دارد این انشا آنلاین در آتلانتیک.

رویارویی دادگاه عالی در مورد سبت می تواند محل کار را در سراسر ایالات متحده تغییر دهد. یک کارمند سابق پست حکمی می خواهد که بین کار و عبادت تعادل برقرار کند، او می گوید: دوین دوایر و ایزابلا منسس از ABC News دارد این گزارش.

«جنبش ضد سقط جنین به تازگی یک دشمن قدرتمند جدید ساخته است. تصمیم میفپریستون یک غول خفته را بیدار کرده است. مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا تصمیم دادگاه منطقه برای اعتصاب به اعضای هیئت منصفه آینده‌نگر وا،ینه‌نشده به‌دلیل دلیل از طرف یک فرد به‌خوبی مونتاژ شده در طول همه‌گیری COVID-19، ا،امات متمم ششم را نقض می‌کند. انجام نمیدهد.” بنابراین یک هیئت متشکل از سه قاضی به اتفاق آرا برگزار شد دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه چهارم که در یک حکم امروز صادر شد.

“حرکات غیرمعمول، یک شروع آهسته، و آنچه باید از باقیمانده مدت انتظار داشته باشیم”: آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/،w-appealing-weekly-roundup-13/