دسته‌ها
اخبار

جمع بندی هفتگی چقدر جذاب است – فراتر از قانون


کتب ،ل، ترازوهای عدالت و حقوق

(تصویر از طریق گتی)

اد. توجه داشته باشید: خلاصه هفتگی فقط چند مورد از وبلاگ How Appealing هاوارد باشمن، اولین وبلاگ وب که به دعاوی استیناف اختصاص دارد. این داستان ها و موارد دیگر را در How Appealing بررسی کنید.

سوابق قضایی دفاع کلارنس توماس در رسوایی هدایای لو، را تضعیف می کند. هارلان کرو، اهداکننده کلان جمهوری خواه، در زم، که توماس روی نیمکت بود، با یک گروه محافظه کار مرتبط بود که تجارت دادگاه داشت. اد پیلکینگتون از گاردین (بریت،ا) داشته است این گزارش.

“دموکرات ها مایکل چرتوف را برای پاسخ در مورد تحقیقات دیوان عالی در مورد نظر افشا شده سقط جنین تحت فشار قرار می دهند”: آریان د ووگ، تیرنی اسنید و جوآن بیسکوپیک از CNN دارند این گزارش. می تو،د به نامه دسترسی داشته باشید در این لینک.

دیوان عالی ایالات متحده چقدر ثروتمند است؟ قضات بین 24 تا 68 میلیون دلار دارایی را فهرست ،د. رسوایی های اخلاقی به بررسی دقیق ثروت دیوان عالی قوت بخشید.» امیلی برنبام و بیل آلیسون از اخبار بلومبرگ این گزارش.

“تحقیقات مداری فدرال در مورد تن، اندام قاضی خطر نبرد طول، مدت”: مایکل شاپیرو و ، ستی از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

به ،وان دنیس کراچ از “Patently-O” وبلاگ در توییتر اشاره کرد، قاضی نیومن یکی از اعضای هیئت بود پانل بسته شدن از هفته گذشته کنفرانس IP Fordham، و او در 4:46 علامت از صحبت می کند این ویدیو از آن پنل.

“تهدیدهای واقعی، آزادی بیان و فدرالیسم”: اریک سگال دارد این پست در “Dorf on Law”

“23. استعفای قاضی فورتاس: تنها استعفای رسوایی یک قاضی دیوان عالی در تاریخ دیوان، معیاری آشکار برای سنجش وقایع جاری است. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/،w-appealing-weekly-roundup-14/