دسته‌ها
اخبار

جمع بندی هفتگی چقدر جذاب است – فراتر از قانون


کتب ،ل، ترازوهای عدالت و حقوق

(تصویر از طریق گتی)

اد. توجه داشته باشید: خلاصه هفتگی فقط چند مورد از وبلاگ How Appealing هاوارد باشمن، اولین وبلاگ وب که به دعاوی استیناف اختصاص دارد. این داستان ها و موارد دیگر را در How Appealing بررسی کنید.

«بحران کنونی دیوان عالی رسوایی را به یاد می آورد که مادر خود گورسوچ را در برگرفت. می توان فکر کرد که پسر آن گورسچ بورفورد متوجه می شود که چرا سیستم به این شکل تنظیم شده است. دنیس افترگوت دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

«درون بیسبال»: منتقدان می‌گویند که دانشگاه تأثیر «دردسرساز» بر دادگاه عالی دارد. منتقدان می گویند دانشکده های حقوق برای دسترسی به قضات دیوان عالی رقابت می کنند. لوسین بروگمن از ABC News دارد این گزارش.

“لایحه دموکراتیک با “،ید قاضی” مبارزه می کند و پرونده های ملی را در دی سی نگه می دارد.” ژاکلین تامسن از رویترز دارد این گزارش.

«دادگاه عالی در تلاش است تا فانتزی را از واقعیت متمایز کند. یک مورد در مورد تعقیب به یک مورد در مورد آزادی بیان تبدیل شده است – با نتایج بالقوه خطرناک “: اساتید حقوق ایولین دوک و Genevieve Lakier دارند این انشا آنلاین در آتلانتیک.

«آنچه تصمیم سقط جنین-قرص درباره Docket Shadow آشکار می‌کند: نویسنده کتاب جدیدی در مورد قانون‌گذاری در پشتی دادگاه عالی آن را تجزیه می‌کند». ایرین کارمون دارد این مصاحبه با استاد حقوق استیو ولدک در وبلاگ “Intelligencer” مجله نیویورک.

دفاع اسکالیا از یک سفر جت رایگان درباره سفرهای توماس چه می گوید. قاضی آنتونین اسکالیا در یادداشتی جنگ‌جویانه در سال 2004 در مورد رد درخواست‌ها برای استعفا، بحث کرد که آیا سفر با هواپیمای طرف دعوا هدیه‌ای است که باید فاش شود یا خیر. آدام لیپتاک دارد این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه امروز نیویورک تایمز.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/،w-appealing-weekly-roundup-15/