دسته‌ها
اخبار

جمع بندی هفتگی چقدر جذاب است – فراتر از قانون


کتب ،ل، ترازوهای عدالت و حقوق

(تصویر از طریق گتی)

اد. توجه داشته باشید: خلاصه هفتگی فقط چند مورد از وبلاگ How Appealing هاوارد باشمن، اولین وبلاگ وب که به دعاوی استیناف اختصاص داده شده است. این داستان ها و موارد دیگر را در How Appealing بررسی کنید.

«دموکرات‌های سنا به فساد دیوان عالی مجوز می‌دهند. رسوایی های کلارنس توماس یک فرصت سیاسی طلایی برای دیک دوربین و همکاران دموکراتش است. دارند آن را می دمند”: جی ویلیس دارد این پست در Balls and Strikes.

“پایان دکترین شورون نزدیک است”: ستون نویس هنری اولسن دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

«25. استقلال قضایی در مقابل پاسخگویی قضایی؛ بحث در مورد اینکه آیا قضات فردی در موارد خاص رفتار من،ی داشته اند یا خیر نشان می دهد که چرا برای دیوان عالی به ،وان یک نهاد بسیار مهم است که پاسخگوتر باشد. استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

«بازنشستگی اجباری؟ ارزیابی های شناختی؟ بررسی بحث تن، اندام قاضی در مورد تصدی مادام العمر. پرونده پائولین نیومن همچنین به مشکل گفتن قضات مسن‌تر زم، که بیش از یک قدم از دست داده‌اند، می‌پردازد. آوالون زوپو از مجله حقوق ملی این گزارش.

آنچه که دادگاه عالی در سایه انجام می دهد: دستورات بدون امضا و توضیح ناپذیر قو،ن آمریکا را تغییر داده است. سرور آدام دارد این مقاله آنلاین در آتلانتیک.

«اگر قاضی آلیتو شواهد کافی برای نام بردن از افشاکننده دابز نداشته باشد، شاید او نباید بگوید که می‌داند چه ،ی بوده است». مایکل سی دورف دارد این پست در وبلاگ خود، “Dorf on Law.”


منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/،w-appealing-weekly-roundup-16/