دسته‌ها
اخبار

جمع بندی هفتگی چقدر جذاب است – فراتر از قانون


کتب ،ل، ترازوهای عدالت و حقوق

(تصویر از طریق گتی)

اد. توجه داشته باشید: خلاصه هفتگی فقط چند مورد از وبلاگ How Appealing هاوارد باشمن، اولین وبلاگ وب که به دعاوی استیناف اختصاص داده شده است. این داستان ها و موارد دیگر را در How Appealing بررسی کنید.

«جمهوری‌خواهان آلاباما نقشه کنگره را با یک ناحیه ا،ریت سیاه‌پوست ارائه می‌کنند، حتی اگر دادگاه عالی دو منطقه را تعیین کرده است. مجلس قانونگذاری ایالت به رهبری GOP نقشه جدیدی را پیشنهاد کرده است که همچنان آلاباما را با یک منطقه واحد که ا،ریت آن سیاه پوستان تشکیل می دهد، باقی می گذارد. چار آدامز از NBC News دارد این گزارش.

“SEC در مورد اینکه آیا وام های سندیکایی اوراق بهادار هستند یا خیر، با جذابیتی که از نزدیک تحت نظر است، اظهار نظر می کند”. آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

“دیوان عالی دارای سبک فکری روشن است”: مارک جوزف استرن دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

«هارلان کرو با وجود جنجال‌های دیوان عالی، اهداکننده اصلی جمهوری‌خواه باقی می‌ماند. کلاغ و همسرش حدا،ر مبلغ را به DeSantis اهدا ،د. نفوذ سیاسی او در میان رسوایی دیوان عالی ادامه دارد. شلی هاگان و لورا دیویسون از اخبار بلومبرگ این گزارش.

جوایز SCOTUS 2023: جسی وگمن و دیوید فایرستون دارند این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

“دیوان عالی کالیفرنیا تصمیم SCOTUS را رد می کند، قانون کار ایالت را زنده نگه می دارد”: باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش بر حکم 7 به 0 که دادگاه عالی کالیفرنیا امروز صادر شد. عدالت گودوین اچ لیو نظر دادگاه را نوشت.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/،w-appealing-weekly-roundup-27/