دسته‌ها
اخبار

جینی توماس – و دیگر منکران انتخابات – برای کوین مک کارتی بیایید


مصاحبه کمیته 6 ژانویه با فعال محافظه کار جینی توماس

(ع، از کوین دیچ/گتی ایماژ)

یک نامه ی سر،ه توسط سازمان Conservative Action Project، کوین مک کارتی، نامزد کتک خورده جمهوریخواه برای ریاست مجلس نمایندگان را هدف گرفته است. سخنران بدخواه 13 بار رای را برای بلندگو از دست داده است – و در حال شمارش! اما پروژه کنسرواتیو اکشن فشار می آورد تا افراد بیشتری به آن بپیوندند.

نماینده کوین مک کارتی به جای مشارکت دادن آنها در یک مذاکره با حسن نیت، در عوض درخواست ها و پیام رسان ها را بدگویی کرده است. او به طور علنی و از طریق افراد نیابتی حملاتی را علیه اعضای حزب خود انجام داده است، از جمله تهدید به انکار وظایف کمیته برای ،، که به مخالفت خود ادامه می دهند. علاوه بر این، او در پاسخگویی یا توقف تلاش های هماهنگ خود در انتخابات 2022 برای ارتقای نامزدهای میانه رو جمهوری خواه نسبت به محافظه کاران ش،ت خورده است.

البته از زمان نگارش این نامه، تعداد نمایندگان منتخب جمهوری‌خواه که علیه مک کارتی رای داده‌اند، تنها کاهش یافته است. اما، نگاهی به افرادی که طرفدار اختلال عملکرد GOP هستند هنوز هم جذاب است.

در حال حاضر، عجیب نیست که دیوانه های راست افراطی از شیطنت های دیوانه های راست افراطی حمایت می کنند. اما با نگاهی به لیست امضاکنندگان حدود 70 نفر، نام های قابل توجهی در دنیای حقوقی وجود دارد. در دومین سالگرد تلاش برای کودتای 6 ژانویه، بیایید نگاهی به برخی از افرادی بیندازیم که مشتاق بیرون راندن مک کارتی از رهبری حزب جمهوری‌خواه هستند، زیرا هر کاری در توان دارند انجام می‌دهند تا دونالد ترامپ انتخابات 2020 را به سرقت ببرد. .

نام بزرگ ناظران حقوقی ،ی نیست جز جینی توماس، همسر کلارنس توماس قاضی دادگاه عالی و یک فارغ التحصیل دانشکده حقوق/عامل سیاسی. جینی پس از باخت ترامپ در انتخابات 2020، تلاش کرد تا این نتایج را از بین ببرد. او یک سری پیام‌های متنی به طور فزاینده‌ای برای مارک میدوز، رئیس ستاد ترامپ ارسال کرد. او با Coups 4 Dummies وکیل جان ایستمن؛ و قانونگذاران ویسکانسین را در مورد انتخاب یک لیست جایگزین از انتخاب کنندگان آزار داد. در تمام این مدت شوهرش بارها از استعفای خود از پرونده های مربوط به 6 ژانویه امتناع کرده است.

صحبت از Coups 4 Dummies وکیل جان ایستمن، او نیز نامه را امضا کرده است. توصیه های انتخاباتی او به ترامپ – و پیامدهای قانونی پس از آن – چیزی جز یک شوخی نبود. به خاطر تلاش هایش شغلش را از دست داد، با یک شکایت وکالت رسیدگی کرد و کنگره و حالت احضاریه ها

و در حالی که ما در مورد افرادی هستیم که به دلیل مشاوره حقوقی مشکوک خود در مورد انتخابات 2020 (و این واقعیت که شرکت ادعا می کرد از نمایندگی اطلاعی ندارد) مورد آزار و اذیت قرار گرفتند، این موضوع باعث می شود شریک سابق Biglaw، کلتا میچل، مطرح شود. او همچنین در یک تماس تلفنی در حال حاضر بدنام شرکت کرده است که در آن دونالد ترامپ در نواری ضبط شد که به مقامات انتخابات جورجیا فشار می‌آورد تا آنچه را که کارشناسان قانون انتخابات در تعریف قانونی تقلب در انتخابات تشخیص داده‌اند، انجام دهد.

و نمی دانم، همه آنها در مقابل کمیته 6 ژانویه فراخوانده شدند تا به سؤالاتی در مورد کارشان برای لغو نتایج انتخابات 2020 پاسخ دهند. براوو – با افراد برجسته قانونی مانند این در کنار شما، که به دشمنان نیاز دارد!


کاترین روبینو، سردبیر ارشد Above the Law، میزبان است پاد،ت Jabot، و میزبان مش، فکر ، مانند یک وکیل. راهنمایی‌کنندگان AtL بهترین هستند، بنابراین لطفاً با او ارتباط برقرار کنید. هر گونه نکته، سؤال یا نظری را برای او ایمیل کنید و او را در توییتر دنبال کنید @Kathryn1 یا ماستودون @[email protected].




منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/ginni-t،mas-and-other-election-deniers-come-for-kevin-mccarthy/