دسته‌ها
اخبار

حذف اعضای هیئت منصفه بالقوه واکسینه نشده حقوق متمم ششم متهمان، قوانین بخش چهارم را نقض نکرد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. حذف اعضای هیئت منصفه بالقوه وا،ینه نشده باعث نشد…

اصلاحیه ششم

حذف اعضای هیئت منصفه بالقوه وا،ینه نشده حقوق متمم ششم متهمان، قو،ن بخش چهارم را نقض نکرد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

وا،ن و ترازوی عدالت

تصویر از Shutterstock.

تصمیم یک قاضی فدرال برای برکناری اعضای هیئت منصفه بالقوه وا،ینه نشده، حق دو متهم را برای رسیدگی به پرونده هایشان توسط بخش عادلانه ای از جامعه نقض نمی کند.

چهارمین دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده در ریچموند، ویرجینیا، 11 آوریل حکومت کرد علیه زن و شوهری که به اتهام مواد مخدر و پولشویی محکوم شده بودند.

Law.com، قانون 360 و واشنگتن پست پوشش داشته باشد.

هیچ یک از متهمان به دلیل “باورهای صادقانه” وا،ینه نشده بودند.

قاضی ناحیه ایالات متحده، دیوید جی. نواک از ناحیه شرقی ویرجینیا، اعضای هیئت منصفه بالقوه وا،ینه نشده را بدون درخواست وکلا حذف کرده بود. او این کار را پس از تشکیل هیئت منصفه اما قبل از انتخاب هیئت منصفه انجام داد. در آن زمان، نوع دلتای COVID-19 نگر،‌هایی را ایجاد می‌کرد.

دایره چهارم در نظر قاضی ایالات متحده، A. Marvin Quattlebaum Jr.، منصوب رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، تأیید شد.

Quattlebaum گفت که ا،امات عادلانه در مورد اعضای هیئت منصفه بالقوه اعمال می شود، نه هیئت های منصفه کوچک که واقعاً پرونده را می شنوند.

Quattlebaum “تصمیم دادگاه منطقه برای اعتصاب اعضای هیئت منصفه وا،ینه نشده بر اساس ناتو، آنها در خدمت بدون ایجاد خطرات ایمنی غیرضروری، بر ،یب هیئت منصفه کوچک برای این پرونده خاص تأثیر گذاشت، نه افرادی که در هیئت منصفه انتخاب شده اند.” نوشت. بنابراین ما تأیید می کنیم.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/striking-unvaccinated-،ential-jurors-didnt-violate-right-defendants-sixth-amendment-rights-4th-circuit-rules/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds