دسته‌ها
اخبار

حسین یاوری وکیل خوب اصفهان-وکیل تان

خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است.

جرم مزاحمت تلفنی توسط اشخاص به شیوه های گوناگون اجرا می شود که در زمینه بعدی به تشریح در باره ی آن بیان خواهیم گفت. رفتید از صحبت های او یادداشت بردارید و به این صورت می تونید جواب سوال هاتون رو بگیرید و صحبت ها و جواب های وکلای مختلف را با هم مقایسه کنید. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست به مدت ۴ ماه قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید. لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. مشاهده تصاویری از نمونه آراء صادره که وکیل حسین یاوری وکالت آنها را بر عهده داشته است.ادامه نوشته…

  • دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند.
  • در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل متخصص و مجرب اصفهان رفع شود.
  • در سال 1389 جهت تحصیل حقوق بازرگانی به فرانسه سفر کردم و پس از کسب اعتبارات جهت تکمیل رسالت خود به ایران بازگشتم.
  • به دلیل پیچدگی و گستردگی قوانین و همچنین تغییرات احتمالی در آنها کمک گرفتن از یک وکیل خوب در اصفهان بسیار لازم به نظر می رسد.

وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد. همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند. متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند.

تا از بهترین وکیل داوری در تهران【سال1401】

شاید یکی از معضلات جامعه این است که افراد آشنایی کافی با قوانین ندارند و بدون آگاهی دست به اعمالی می زنند که در نهایت آسیب رسیدن به خودشان و هر یک از افراد جامعه را به همراه خواهد داشت. مشاوره با بهترین وکیل اصفهان در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان یک اصل توسط افراد پذیرفته شده است. افراد بسیاری با انتخاب مشاور حقوقی و وکیل دادگستری اصفهان با مشاور و وکیل حقوقی خود به مشورت می‌پردازند.

تا از بهترین وکیل اصفهان【سال 1401】⚖️

خانم فرناز جوادی نژاد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است و در زمینه های دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، ملکی، ثبتی و غیره در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

سایت وکیل اصفهان آماده ی ارائه مشاوره حقوقی و پذیرفتن وکالت در تمامی مباحث ذکر شده می باشد لذا شما حضور یکی از بهترین وکلای اصفهان را تا دستیابی به موفقیت در پرونده حقوقی در کنار خود حس خواهید کرد. اگر به دنبال مناسب ترین گزینه برای انتخاب بهترین وکیل حقوقی در اصفهان هستید میتوانید با استفاده از سایت وکیل در اصفهان و با کمک از مشاوران ما به پاسخ سوالات خود دست یابید. هستید ، با اطمینان به حسن سابقه و عملکرد خانم مریم پارسا می توانید با ایشان تماس بگیرید. ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. به دلیل اخلاق پسندیده و تخصص بالا در حوزه های مختلف وکالت، به عنوان بهترین وکیل در اصفهان شناخته شده است همچنین ایشان دارای سوابق درخشان و نمونه پرونده های موفق بسیار زیادی می باشد و در زمینه های مختلف حقوقی، ملکیف خانواده، کیفری و غیره مشغول به فعالیت است.