دسته‌ها
اخبار

خطرات در کمین متاورس: راهنمایی برای وکلای داخلی


471713همانطور که واقعیت مجازی تکامل می یابد و به طور گسترده پذیرفته می شود، وکلای داخلی باید خطرات بالقوه ای را که در کمین متاورس نهفته است، درک کنند. در حالی که VR می‌تواند فرصت‌های تجاری فراو، را ارائه دهد، خطرات متعددی را نیز به همراه دارد که باید در نظر گرفته شود. این مقاله به بررسی برخی از رایج ترین خطرات مرتبط با واقعیت مجازی و نحوه جلوگیری یا کاهش آنها می پردازد.

سرقت مالکیت م،وی

واقعیت مجازی می‌تواند دسترسی بازیگران بد و سرقت دارایی م،وی ارزشمند را آسان‌تر کند. بنابراین، شرکت‌ها باید استراتژی‌هایی را برای محافظت از داده‌های خود توسعه دهند که می‌تواند شامل فناوری رمزگذاری و نظارت بر شبکه‌ها برای فعالیت‌های مشکوک باشد.

به ،وان مثال، اگر شرکت شما در حال توسعه یک تجربه بازی جدید است، باید به ویژه در مورد محافظت از طراحی و کد بازی محتاط باشید. اگر این ،اصر به سرقت رفته باشند، هیچ راهی برای تضمین عدم استفاده آنها توسط شخص دیگری وجود ندارد.

تهدیدات امنیت سایبری

هکرها همیشه به دنبال راه هایی برای بهره برداری از فناوری های جدید هستند و VR نیز از این قاعده مستثنی نیست. آگاهی از پتانسیل حملات سایبری ضروری است تا بتو،د استراتژی های من، برای محافظت در برابر آنها ایجاد کنید. همیشه توصیه می‌شود که ،ب‌وکارها اطمینان حاصل کنند که تمام سیستم‌های مورد استفاده در راه‌اندازی VR آنها به اندازه کافی با فایروال‌ها و نرم‌افزار آنتی‌ویروس ایمن هستند.

ا،امات افشا

هنگام توسعه تجربیات جدید در VR، اطمینان از آگاهی همه کاربران از خطرات احتمالی مرتبط با استفاده از فناوری ضروری است. این می تواند شامل افشای هرگونه خطرات بهداشتی یا ایمنی و هرگونه نگر، در مورد حفظ حریم خصوصی باشد که ممکن است از جمع آوری یا استفاده از داده های شخصی ناشی شود.

مسائل مربوط به مسئولیت

در برخی موارد، ،ب‌وکارها می‌توانند در قبال اقداماتی که کاربران در دنیای مجازی انجام می‌دهند، مسئول شناخته شوند، به‌ویژه اگر شخصی به نحوی آسیب ببیند یا آسیب ببیند. برای کاهش ریسک‌های مسئولیت، ،ب‌وکارها باید سلب مسئولیت‌ها و توافق‌نامه‌های کاربر را در نظر بگیرند که خطرات احتمالی مرتبط با تجربه VR آنها را مشخص می‌کند.

حفاظت از داده ها

واقعیت مجازی سوالات منحصر به فردی را در مورد حفاظت از داده ها، از جمله نحوه ذخیره، دسترسی و استفاده از داده های جمع آوری شده کاربر، ایجاد می کند. هر شرکت باید یک طرح جامع امنیت داده ایجاد کند که نحوه استفاده و محافظت از داده‌های کاربر را مشخص کند، که باید سیستم‌های نظارتی برای آسیب‌پذیری‌های احتمالی را به طور منظم شامل شود.

نگر، های حریم خصوصی

واقعیت مجازی می تواند کاربران را در معرض نگر، های مختلف حفظ حریم خصوصی مرتبط با جمع آوری و استفاده از داده ها برای ایمنی فیزیکی قرار دهد. شرکت ها باید در مورد داده های کاربر و اقداماتی که برای محافظت از حریم خصوصی کاربران انجام می دهند شفاف باشند.

رعایت مقررات

با فراگیرتر شدن واقعیت مجازی، ،ت ها در حال تدوین مقررات ویژه این فناوری هستند. ،ب و کارها باید از قو،ن و مقررات قابل اجرا آگاه باشند و به طور فعال از رعایت آنها اطمینان حاصل کنند.

نتیجه

به طور کلی، وکلای داخلی باید از خطراتی که توسط متاورس ممکن می شود آگاه باشند. با درک تهدیدهای بالقوه و توسعه استراتژی هایی برای محافظت در برابر آنها، شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که تجربیات VR آنها ایمن، سازگار و در نهایت موفق هستند.


اولگا مکاولگا وی. مک معاونت در LexisNexis و مدیر عامل شرکت پارلی پرو، یک شرکت مدیریت قرارداد نسل بعدی که پیشگام فناوری مذاکره آنلاین است. اولگا از نوآوری های حقوقی استقبال می کند و حرفه خود را وقف بهبود و شکل دادن به آینده قانون کرده است. او متقاعد شده است که حرفه وکالت با پذیرش فناوری حتی قوی تر، انعطاف پذیرتر و فراگیرتر از قبل ظاهر خواهد شد. اولگا همچنین یک مشاور عمومی، حرفه ای عملیات، مشاور راه اندازی، سخنران عمومی، استاد کمکی و کارآفرین برنده جایزه است. او را تاسیس کرد ،ن در هیئت ها خدمت می کنند جنبشی که از حضور ،ن در هیئت مدیره شرکت های فورچون 500 حمایت می کند. او تألیف کرد سوار شدن به هواپیما: به دست آوردن بلیط خود برای یک صندلی هیئت مدیره شرکتی، مب، امنیت قراردادهای هوشمند، و ارزش بلاک چین: تغییر مدل های ،ب و کار، جامعه و جوامع. او در حال کار بر روی Visual IQ for Lawyers، کتاب بعدی خود (ABA 2023) است. می تو،د اولگا را در توییتر @olgavmack دنبال کنید.


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/dangers-lurk-in-the-metaverse-a-guide-for-in-،use-lawyers/