دسته‌ها
اخبار

دادستان های فدرال با وکیل مدار سنت لوئیس برای رسیدگی به پرونده های جنایی معوقه همکاری می کنند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دادستان های فدرال با سنت لوئیس همکاری می کنند…

دادستان ها

دادستان های فدرال با وکیل مدار سنت لوئیس برای رسیدگی به پرونده های جنایی معوقه همکاری می کنند

نوشته آماندا رابرت

AP Gabriel Gore می 2023_800px

گابریل گور، وکیل دادگستری سنت لوئیس، در یک کنفرانس مطبوعاتی در 19 مه. ع، از دیوید کارسون/سنت لوئیس پست ارسال از طریق آسوشیتدپرس.

دفتر دادست، ایالات متحده در ناحیه شرقی میسوری، مشارکت جدیدی با دفتر دادست، مدار سنت لوئیس ایجاد کرده است و حداقل هشت دادستان فدرال را برای کمک به رسیدگی به پرونده های جنایی معوقه این کشور اعزام کرده است.

سای، فلمینگ، دادستان ایالات متحده به این موضوع گفت ارسال پست سنت لوئیس که تیم داوطلبان دفتر او حداقل در 20 مورد قتل حضور خواهند داشت. آنها در کنار دادستان های شهر کار خواهند کرد و به بررسی سایر اتهامات معلق برای تعیین اینکه آیا پرونده ها می توانند به سرعت حل شوند یا رد شوند، کمک خواهند کرد.

فلمینگ به St. “و اگر کارآمدترین راه این است که ما به آنجا برویم و تا زم، که آنها راه اندازی شوند کمک کنیم، ما از انجام این کار خوشحالیم.”

گابریل گور، که در ماه مه وکیل مدار سنت لوئیس شد، متعهد شده است که وکلای بیشتری استخدام کند و به عقب ماندگی پرونده رسیدگی کند. به گزارش St. Louis Post-Dispatch، سلف او کیمبرلی گاردنر به دلیل کمبود کارکنان و ناکارآمدی در دفتر با انتقادهای مداوم روبرو شد.

گروه هشت نفری دادستان فدرال شامل دادستان های سابق شهری است که در دوران مدیریت گاردنر کار می ،د. SDK. برخی از دادستان های فدرال نیز قبلاً در دفتر دادست، شهرستان سنت لوئیس کار می ،د.

KSDK گزارش می دهد که این توافق اولین توافق در نوع خود در سنت لوئیس است.

گور در بی،ه‌ای که توسط KSDK منتشر شد، گفت: «تجربه فوق‌العاده این دادستان‌ها به روش‌های جدید و بی‌سابقه به شهر سنت لوئیس خدمت خواهد کرد.

دفتر گور مشارکت را اعلام کرد در ماه ژوئن در توییتر، گفت که دادستان های فدرال برای کار در هر دو دفتر تعیین خواهند شد. او همچنین نوشت که اضافه شدن وکلا «ظرفیت ما را برای رسیدگی به جدی‌ترین پرونده‌هایمان افزایش می‌دهد».




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/federal-prosecutors-team-up-with-st.-louis-circuit-attorney-to-tackle-backlog-of-criminal-cases/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds