دسته‌ها
اخبار

دادگاه شکایت تبعیض آمیز پروفسور قانون سیاه علیه دانشکده حقوق دانشگاه میشیگان را محدود کرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دادگاه تبعیض پروفسور قانون سیاه را محدود کرد…

اساتید حقوق

دادگاه شکایت تبعیض آمیز پروفسور قانون سیاه علیه دانشکده حقوق دانشگاه میشیگان را محدود کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک قاضی فدرال در دیترویت شکایت یک استاد حقوق سیاهپوست را در مورد تبعیض علیه دانشکده حقوق دانشگاه میشیگان محدود کرد.

در یک نظر 7 جولایقاضی ناحیه ایالات متحده، دیوید ام. لاوسون، ادعاهای تبعیض نژادی، ،تی و ناتو، را که توسط پروفسور حقوق و اقتصاد لورا بنی ارائه شده بود، نادیده گرفت. قانون 360 و Law.com. اما لاوسون یک ادعای تلافی جویانه فدرال علیه هیئت نایب السلطنه دانشگاه و یک ادعای تلافی جویانه ایالتی علیه رئیس دانشکده حقوق، مارک دی. وست را مجاز کرد.

،ون گفت که بنی می تواند برای تلافی شکایت کند زیرا او ادعا می کرد که وظایف آموزشی، وظایف کمیته خدمات، حقوق و مزایا مدت کوتاهی پس از شکایت تعصب داخلی او به حالت تعلیق درآمده است.

بنی ادعا کرده بود که ایمیل های نامن،ی را از وست دریافت کرده است. این که پول کمتری نسبت به سایر اساتید همگروه خود داشت. این که او فرصت های شغلی مشابهی با همسالانش نداشت. این که استادان سفیدپوست از طریق Zoom انعطاف بیشتری برای تدریس داشتند. این که او به اشتباه متهم به انجام کارهای نادرست در تلاش برای لکه دار ، او شد. او به دلیل رفتاری که اساتید سفیدپوست بدون مجازات انجام می دهند تنبیه شده است. و اینکه مسئولیت تدریس و سایر مزایای او با طرح شکایت به دانشگاه به حالت تعلیق درآمد. به او گفته شد که اختلاف حقوق یک اشتباه بوده و حقوق معوقه دریافت کرده است.

بنی یک مادر مجرد بود. او سه مرخصی پزشکی گرفت. او گفت اولین مورد، در سال 2017، به دلیل تلفات یک محیط کاری خصمانه بود. مورد دوم، در سال 2019، برای ترومای رو، ناشی از کار بود. سومین مورد در فوریه 2022 به دلیل ناراحتی شدید رو، پس از یک شکایت ناشناس دانشجویی بود که به گفته او نادرست بود. او به ک، درس برنگشته است.

لاوسون همه ادعاهای تلافی جویانه را به دلایل مختلف کنار گذاشت. آنها شامل مصونیت متمم یازدهم برای نایب السلطنه دانشگاه در مورد ادعاهای قانون ایالتی در دادگاه فدرال، ناتو، در شکایت از وست برای برخی ادعاها در مقام فردی خود تحت ،وان هفتم قانون حقوق مدنی، و حقایق ناکافی برای ایجاد تبعیض یا محیط کاری خصمانه بودند.

لاوسون گفت که بنی حقایق کافی برای نشان دادن تبعیض بر اساس نژاد، ،ت یا وضعیت خانوادگی ارائه نکرد.

لاوسون نوشت: «اظهارات قطعی مبنی بر اینکه با شاکی کمتر از همکاران سفیدپوست، مرد یا متاهل او رفتار شده است، برای حمایت از استنتاج تبعیض عمدی کافی نیست. «اگرچه «رفتار متفاوت با افراد دارای موقعیت مشابه ممکن است از استنباط تبعیض حمایت کند»، شاکی «هیچ افراد مشابه موقعیت را شناسایی نکرده است» که متهمان در طول دوره قانونی با آنها رفتار بهتری داشته‌اند، بلکه صرفاً ادعا کرده است که افراد مذکور وجود دارند.»

با توجه به ادعاهای خصمانه بنی در محل کار، لاوسون گفت که آزار و اذیت ادعا شده به اندازه کافی شدید یا فراگیر نیست که بتواند یک محیط کاری توهین آمیز ایجاد کند.

لاوسون گفت، بنی “صرفاً ادعا می کند که با او به گونه ای متفاوت از همکارانش رفتار شده و به دروغ به بدرفتاری متهم شده است.” «این ممکن است شخصاً برای شاکی ناامیدکننده بوده باشد. اما «استانداردهای قضاوت در مورد خصومت» تحت ،وان هفتم «به اندازه کافی برای فیلتر ، شکایات مربوط به مصیبت های معمولی محل کار نیاز دارند.» “




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/court-narrows-black-law-profs-discrimination-suit-a،nst-sc،ol-to-retaliation-claims/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds