دسته‌ها
اخبار

دادگاه عالی از مسدود کردن موقت ممنوعیت تنباکوی طعم‌دار در کالیفرنیا خودداری کرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دیوان عالی کشور از مسدود ، موقت…

دیوان عالی آمریکا

دادگاه عالی از مسدود ، موقت ممنوعیت تنباکوی طعم‌دار در کالیفرنیا خودداری کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

دادگاه عالی ایالات متحده روز دوشنبه درخواست اضطراری برای جلوگیری از ممنوعیت فروش محصولات تنباکوی طعم‌دار کالیفرنیا را رد کرد.

دادگاه عالی درخواست شرکت های دخ،ات را رد کرد برای یک دستور اضطراری در انتظار تجدید نظر، گزارش رویترز، وبلاگ SCOTUS، آسوشیتدپرس و نیویورک تایمز.

RJ Reynolds Tobacco Co. و دیگر سازندگان تنباکو در خود بحث کرده بودند برنامه اضطراری که ممنوعیت ایالتی توسط قانون فدرال کنترل دخ،ات انجام شده است.

شرکت‌های دخ،ات استدلال می‌کنند که تصمیم استیناف فدرال در سال 2022 که نتیجه این پرونده را کنترل می‌کند «به وضوح اشتباه است». در آن تصمیم، RJ Reynolds Tobacco Co. v. County of Los Angeles، نهمین دادگاه استیناف ناحیه ایالات متحده در سانفرانسیسکو ممنوعیت فروش تنباکوی طعم دار شهرستان لس آنجلس را تایید کرد.

یک دادخواست گواهی در مورد پرونده شهرستان لس آنجلس در دادگاه عالی در حال بررسی است.

مورد جدید است RJ Reynolds Tobacco Co. v. Bonta.

قانونگذار کالیفرنیا در ابتدا ممنوعیت محصولات تنباکوی طعم‌دار در این ایالت را در سال 2020 تصویب کرد. آنها ممنوعیت تنباکوی طعم‌دار را در نوامبر تصویب ،د.

برنامه اضطراری می گوید که این ممنوعیت از فروش سیگار منتول در کالیفرنیا توسط RJ Reynolds Tobacco Co. سیگارهای منتول یک سوم بازار سیگار را تشکیل می دهند.

به گزارش رویترز، اداره غذا و دارو قبلاً ا،ر سیگارهای الکترونیکی طعم‌دار را ممنوع کرده است، اما طعم منتول و تنباکو مجاز است.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: دادگاه عالی ایالتی می گوید: “سیگاری می تواند از شرکت دخ،ات به دلیل کلاهبرداری از مصرف کننده شکایت کند، حتی اگر از محصولات آن استفاده نکرده باشد.”

ABAJournal.com: «پس از اینکه وکیل سازندگان تنباکو را «مرگ بی روح» خواند، حکم 37 میلیون دلاری لغو شد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/supreme-court-refuses-to-temporarily-block-californias-ban-on-flavored-tobacco/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds