دسته‌ها
اخبار

دادگاه پس از اینکه قاضی ناراضی دستور عزل کل دفتر داد، دادستان مترقی را به پرونده بازگرداند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دادگاه بازگرداندن دادستان پیشرو به…

دادستان ها

دادگاه پس از اینکه قاضی ناراضی دستور عزل کل دفتر داد، دادستان مترقی را به پرونده بازگرداند

نوشته دبرا کاسنس وایس

مکعب کلمه دادستان

تصویر از Shutterstock.

دادگاه عالی ویرجینیا پس از برکناری کل دفتر وی از این موضوع توسط قاضی ناراضی از توافق نامه، یک دادستان مترقی را به پرونده دزدی بازگرداند.

دادگاه عالی ویرجینیا روز پنجشنبه حکم داد که قاضی جیمز ای. پلومن جونیور به بوتا بیبراج، دادستان شهرستان لودون، بوتا بیبراج یا دفتر او اطلاعیه کافی یا فرصتی برای شنیده شدن نداده است.

این واشنگتن پست، آسوشیتدپرس و Loudoun Times-Mirror تصمیم را پوشش داد.

در این توافقنامه، متهم دزدی، کوین انریکه واله، شش ماه حبس و بازپرداخت ،ب‌وکارهای دزدی شده بود. پلومن دفتر بیبراج را در این پرونده رد صلاحیت کرد زیرا فکر می کرد که اظهارات در ارائه حقایق دادستان گمراه کننده و نادرست است. سفارش 13 ژوئن.

پلومن گفت این ادعا که اتهامات مربوط به دزدی هایی است که همه در عرض چند ساعت اتفاق افتاده اند، درست است، اما دادستان ها نتوانستند فاش کنند که واله در 10 روز در چهار شهرستان متهم شده است که احتمالاً شامل 12 سرقت می شود.

پلومن همچنین گفت این ادعا که واله قبلاً هیچ گونه محکومیت بزرگسالی یا جنایتی نداشته است، از نظر فنی درست است، اما با افشای ن، بسیاری از موارد در انتظار جنایت بزرگسالان و محکومیت‌های نوجوانان که در صورت ارتکاب توسط یک فرد بالغ، جنایت محسوب می‌شوند، حقایق را پا،ازی کرد.

پلومن قبل از اینکه در سال 2019 قاضی شود، وکیل مش، المنافع بود.

بیبراج به واشنگتن پست گفت که این تصمیم “به طور کامل آنچه را که ما در آن مورد انجام دادیم را تایید می کند.” او گفت که وکلای ایالت ویرجینیا شکایت اخلاقی علیه او را که ناشی از موضوع Valle بود، رد کرده است.

به گزارش واشنگتن پست، وکیل بیبراج، ویکتور ام. گل،رگ، این تصمیم را “موفقیتی مهم در اثبات حقوق دادرسی و دادست، مترقی که توسط رای دهندگان شهرستان لودون انتخاب شده است” خواند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/court-reinstates-progressive-prosecutor-to-case-after-dissatisfied-judge-orders-ouster-of-entire-office/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds