دسته‌ها
اخبار

دادگستری میشیگان وکلای سختگیر را تشویق می‌کند تا با اعلام درمان سلامت روان، از او کمک بگیرند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دادگستری میشیگان وکلای مبارز را تشویق می کند…

سلامتی وکیل

دادگستری میشیگان وکلای سختگیر را تشویق می‌کند تا با اعلام درمان سلامت روان، از او کمک بگیرند

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP دادگاه عالی میشیگان

ریچارد برنشتاین، قاضی دادگاه عالی میشیگان، چپ، و کایرا هریس بولدن، کاندیدای آن زمان، در تجمعی در اکتبر 2022 در دیترویت. بولدن یک قاضی جدید در دادگاه عالی میشیگان است. ع، کارلوس اوسوریو/آسوشیتدپرس.

ریچارد برنشتاین، قاضی دادگاه عالی میشیگان، روز سه‌شنبه اعلام کرد که جلسه ویژه بحث شفاهی در ۲۶ آوریل را از دست می‌دهد، زیرا تحت درمان سلامت رو، قرار دارد.

برنشتاین، اولین و تنها قاضی نابینا که در دادگاه عالی ایالتی خدمت کرده است، گفت: «من تصمیم گرفتم در درمان کوتاه مدت سلامت روان در خارج از ایالت میشیگان شرکت کنم، در حالی که از راه دور روی پرونده های فعال کار می کنم.

برنشتاین در این بی،ه گفت: “من همه ،، را تشویق می کنم که تلاش می کنند به دنبال کمکی باشند که نیاز دارند.”

این مطبوعات آزاد دیترویت، آسوشیتدپرس و قانون 360 پوشش داشته باشد.

برنشتاین در ماه ژانویه در اخبار بود، زم، که او از استخدام یک کارمند حقوقی توسط یکی از همکارانش انتقاد کرد که به دلیل دزدی از یک فروشگاه و تیراندازی به یک افسر پلیس دوران محکومیت خود را سپری کرده بود. منشی قانون پس از اظهارات برنشتاین استعفا داد. برنشتاین بعداً عذرخواهی کرد.

نوک کلاه به چقدر جذاب.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/michigan-justice-encourages-struggling-lawyers-to-get-help-as-he-announces-mental-health-treatment/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds