دسته‌ها
اخبار

داستان سرایی – یک ابزار بازاریابی موثر


apps-g1614e08be_1920داستان سرایی. قدرت یک داستان خوب غیر قابل اندازه گیری است. داستان ها افراد را به هم نزدیک می کند و به آنها کمک می کند تا ارتباط برقرار کنند. استفاده از داستان سرایی به ،وان یک ابزار بازاریابی باعث جذب ترافیک به وب سایت شما می شود و قابلیت اعتماد و تخصص شما را به نمایش می گذارد. هدف از بیان یک داستان خوب جلب توجه شنوندگان است. همه مردم و فرهنگ‌ها از داستان سرایی استقبال می‌کنند، زیرا پایه و اساس ارتباطات است. مردم را سرگرم می کند، آگاه می کند و آنها را قادر می سازد تا سنت ها و ارزش ها را به اشتراک بگذارند. داستان سرایی همیشه مردم را دور هم جمع کرده است، بنابراین داستان سرایی می تواند به شما کمک کند تا مشتریان را به سمت شما بیاورید. برند خود را بسازید.

داستان سرایی به ،وان یک استراتژی بازاریابی قانونی
داستان سرایی وب سایت شرکت حقوقی می تواند به شما در به دست آوردن سرنخ های با کیفیت و مشتریان بالقوه کمک کند. چگونه یک داستان می تواند به یک شرکت حقوقی کمک کند تا مشتری جذب کند؟

داستان ها احساسات را برمی ان،د
داستان های خوب به مردم احساس خوبی می دهد. داستان ها خوانندگان را درگیر می کنند تا احساس کنند بخشی از داستان هستند. داستان های حقوقی شنوندگان یا خوانندگان را در وسط توصیف یک وضعیت حقوقی قرار می دهند. این موضوع آن را برای مخاطب شخصی می کند. داستان ها ممکن است باعث همدلی مشتریان یا شرکت حقوقی شما شوند. بازدیدکننده شرکت شما را به ،وان شرکتی می بیند که از حقوق افرادی که مورد ظلم قرار گرفته اند دفاع می کند.

داستان سرایی توجه را جلب می کند
یک داستان خوب می تواند یک وب سایت حقوقی خسته کننده را روشن کند. داستان سرایی وب سایت شما را از وب سایت شرکت حقوقی عمومی متمایز می کند. این عامل انس، را اضافه می کند که ا،ر وب سایت های تجاری فاقد آن هستند. داستان ها شخصیت شرکت شما را به نمایش می گذارند و نام تجاری شما را بیشتر از اطلاعات و داده ها نشان می دهند.

داستان ها به یاد ماندنی هستند
حقایق و ارقام خسته کننده هستند، اما داستان ها می توانند خود را در خاطرات مردم حک کنند. اگر مشتری بالقوه شما را به یاد آورد، به احتمال زیاد زم، که به کمک حقوقی نیاز دارد با شما تماس می گیرد.

داستان ها تجربیات مش، را به نمایش می گذارند
داستان ها تجربیات را انس، می کنند. شخصیت‌های یک داستان می‌توانند هر ،ی باشند – یکی از اعضای خانواده، یک دوست یا یک همسایه. واقعیت ها مفاهیم را توضیح می دهند، اما داستان ها زنده می شوند و به ما یادآوری می کنند که همه ما از بسیاری جهات ی،ان هستیم. ا،ر افرادی که به دنبال وکیل هستند، بر اساس احساسی که آن شخص در آنها ایجاد می کند، تصمیم می گیرند. داستان تجربه انس، احساسات را برانگیخته و ممکن است به تصمیم استخدام منجر شود.

نحوه ،یب داستان سرایی وب سایت
یک آژانس بازاریابی دیجیتال می‌تواند به اضافه ، داستان‌سرایی وب‌سایت کمک کند، اما در اینجا چند استراتژی وجود دارد که باید هنگام افزودن داستان‌های خود در نظر بگیرید.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید
شما باید داستان ها را با مشتریان بالقوه هماهنگ کنید. اگر شما یک وکیل تصادفات رانندگی هستید، ممکن است بخواهید داست، برای رانندگ، که اخیراً در یک تصادف تصادف کرده اند یا عزیزانشان در تصادف رانندگی ایجاد کرده اند، بسازید. یک داستان خوب می تواند یک گواهی ویدیویی از مشتری باشد که در یک تصادف رانندگی صدمه دیده یا مجروح شده است اما زندگی او به دلیل استخدام شرکت حقوقی شما تغییر کرده است.

داستان هایی را با هدف دستیابی به مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. از خود بپرسید: «چرا بازدیدکنندگان در وب سایت ما هستند؟ چه سؤالاتی دارند؟» سپس، داستان های خود را پیرامون آن موضوعات بنویسید. داستان ها را مطابق با نیازهای مشتریان بالقوه خود تنظیم کنید.

به درس فکر کن
پیام داستان شما چیست؟ هر داستان خوب یک موضوع یا پیامی برای حذف دارد. حتماً این پیام را در روایت نوشتاری یا ویدیویی خود لحاظ کنید. مستقیماً بیان کنید یا استنباط آن را آسان کنید.

ارائه یک داستان سازمان یافته
محتوای سازمان‌یافته جزء کلیدی بازاریابی داستان سرایی موفق است. این داستان ها به شروع، میانه یا پایان قابل پیش بینی نیاز ندارند، اما پیام شما باید قابل تشخیص باشد. یک داستان به یاد ماندنی باید به گونه ای طراحی شود که بر درس یا اخلاقیات تأکید کند. طراحی وب ممکن است به تأکید بر ،اصر داستان شما از طریق گرافیک، رنگ و فونت کمک کند.

مخاطب را به داخل داستان بکشید
بهترین داستان ها فقط داستان را بیان نمی کنند. آنها خواننده را وارد عمل می کنند. مخاطب باید درون روایت را احساس کند و برای عمل یا تغییر الهام بگیرد. اتصال داستان خود به آنچه می خواهید یک مشتری بالقوه انجام دهد، یک استراتژی بازاریابی عالی است. به ،وان مثال، شخصیت داستان شما به دلیل تماس با شرکت حقوقی شما توانست زندگی خود را به مسیر اصلی بازگرداند. بنابراین، شخصی که داستان را می خواند باید با موسسه حقوقی شما تماس بگیرد تا از این مزایا بهره مند شود.

مکان های داستان وب سایت
هنگامی که در مکان های من، قرار گیرند، ویژگی های داستان به طور برجسته در وب سایت شما ظاهر می شوند. به ،وان مثال، گنجاندن داستان ها در مکان های زیر منطقی است.

صفحه نخست
این صفحه بیش از هر صفحه دیگری در وب سایت شما مورد توجه قرار می گیرد. این یک مکان عالی برای ،یب داستان سرایی است. از یک داستان به یاد ماندنی برای تأکید بر اهمیت کار خود استفاده کنید. داستان‌هایی که مشتریان راضی را برجسته می‌کنند، می‌توانند برای مشتریان آینده قانع‌کننده باشند و آنها را برای ماندن در سایت شما تحت تأثیر قرار دهند.

درباره ما
اشتراک‌گذاری داستان‌ها و ویدیوهای شخصی در صفحات درباره ما به شما کمک می‌کند از رقبای خود متمایز شوید. داستان‌های جالب ممکن است شامل ارزش‌های اصلی شرکت شما، نتایج موفقیت‌آمیز، دلیل افتتاح شرکت، تغییرات قانونی م،ی‌داری که از شما الهام گرفته‌اید و اطلاعات شخصی در مورد وکلا و کارکنان باشد.

بیوگرافی ها
از ایجاد رزومه های خسته کننده برای صفحات بیو خودداری کنید. داستان‌های الهام‌بخش در مورد اینکه چه ،ی هستید و پیامی که می‌خواهید ارائه دهید را به نمایش بگذارید. ایجاد داستان های قدرتمند در مورد پیشینه حرفه ای، تجربه و موفقیت شما، علاقه بیشتری نسبت به لیست های واقعی ایجاد می کند. نقل قول های به یاد ماندنی، حکایات شخصی، و داستان های ویدئویی شخصیت شرکت شما را نشان می دهد و بازدیدکنندگان را به وب سایت شما می کشاند.

نتایج مورد
نظرات مثبت مشتریان خوشحال ممکن است بر بازدیدکننده تأثیر بگذارد تا شرکت شما را استخدام کند. صفحه ای که به نتایج مورد اختصاص داده شده است، مک، ایده آل برای نمایش داستان ها است. درخواست از یک مشتری راضی برای توصیف تجربه خود با شرکت شما – اینکه چرا شما را انتخاب ،د، چه انتظاراتی داشتند و نتیجه آن – داست، به یاد ماندنی برای مشتریان بالقوه خواهد بود و شاید چه چیزی باعث می شود در نهایت با شما تماس بگیرند.

داستان سرایی روشی منحصر به فرد برای جلب توجه بینندگان است. داستان ها ارتباط ایجاد می کنند و منجر به برداشت های مثبت می شوند.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
داستان سرایی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد برند شرکت حقوقی شماست. راه های مختلفی وجود دارد که می تو،د داستان شرکت خود را در وب سایت خود بیان کنید. برای جمع‌آوری داستان‌ها وقت بگذارید و با مشتریان خوشحال قبلی تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می‌خواهند داستان‌هایشان را نیز در وب‌سایت شما به اشتراک بگذارند.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در


منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/storytelling-an-effective-marketing-tool/