دسته‌ها
اخبار

دانشکده حقوق استنفورد حیثیت و اصل را برای تایید قاضی ترامپ تغییر می دهد


کیل دانکن-800×458

“همه ما به دنبال مردی هستیم که این کار را انجام داده است.”

جنی مارتینز، رئیس دانشکده حقوق استنفورد، در اطلاعیه‌ای بعد از ظهر دیروز اعلام کرد که تیرین اشتاینباخ، معاون رئیس دانشکده حقوق، تنوع، برابری و گنجاندن، مدرسه را ، خواهد کرد تا «فرصتی دیگر را دنبال کند». امیدواریم این فرصت باعث نشود که رئیس او چاقویی را در پشت او گیر کند زیرا مطمئناً این مزیتی نیست که او در استنفورد از آن لذت می برد.

پس از ویرایش کلیپ‌ها نشان داد که دانشجویان حقوق به قاضی استوارت کایل دانکن، قاضی اعتراض ،د اشتاین باخ را در مقاله ای از WSJ انتخاب کردو حتی اگر دانکن اعتراف کرد که اشتاینباخ مانع از صحبت ، او نشد و در واقع با کمال میل «زمین را به من بازگرداند»، مدرسه هرگز واقعاً انگشتش را بلند نکرد زیرا ترول‌ها او را تحت فشار قرار دادند. دین مارتینز هنگام ،وج اشتاینباخ از در می نویسد:

اگرچه دانشیار دین اشتاینباخ در هنگام سخنر، در رویداد 9 مارس قصد کاهش تنش از وضعیت متشنج را داشت، اما می‌داند که تأثیر اظهارات او آنطور که او امیدوار بود یا قصد داشت نبود.

به بیان ساده، «اگرچه معاون دین اشتاینباخ هنگام سخنر، در رویداد 9 مارس قصد کاهش تنش از وضعیت متشنج را داشت، اما تأثیر اظهارات او آن‌گونه نبود که یک قاضی فدرال قلدر و رسانه‌های ناصادق امید یا قصد داشتند، بنابراین مدرسه او را برای راضی ، بازیگران بد اخلاق به بیرون سوق می‌دهد.» این ترجمه ناعادلانه ای نیست زیرا دانش آموزان مطمئناً قصد او را اشتباه نفهمیده اند.

شخصی که این کار را انجام داد، در مورد آن یک مقاله ی قیچی نوشت.

قانون استنفورد اعلام کرد که تیرین اشتاین باخ پست خود را ، خواهد کرد، ماه‌ها پس از آن که به نظر می‌رسد که او به نظر می‌رسد که در کنار زدن قاضی دور پنجم، استنفورد را به بازنگری در شیوه‌های آزادی بیان خود کمک می‌کند. pic.twitter.com/WkOIFpDEgx

— ال، موری (@1AMorey) 20 ژوئیه 2023

“[A]به نظر می‌رسید که فریاد زدن را تسهیل می‌کند…» در قانون‌های پیچیده و مرده مغز این چیست؟ این همان زب، است که وکلا وقتی دروغ می گویند استفاده می کنند.

این همان مدیر حقوق پردیس FIRE است که در مورد ،وج اشتاینباخ به ،وان یک پیروزی برای «آزادی بیان» اظهار نظر می کند، زیرا او، همان طور که دانکن اعتراف می کند، «زمین را به من بازگرداند». به نظر نمی رسد که ،ی آزادی بیان را مختل کند.

قاضی دانکن به استانفورد فرود آمدبیشتر شبیه یوتیوبری است که به کاپیتول یورش می بردوقتی دانش‌آموزان را در مورد نظرات منتشر شده‌اش سؤالاتی مستقیم می‌پرسیدند که او نمی‌توانست به آنها پاسخ دهد. زم، که کلیپ‌های ویدیویی این رویداد بر اساس متن نمایش داده می‌شود، برخلاف 10 ث،ه یا بیشتر گزیده‌شده توسط رسانه‌های راست‌گرا، آن‌ها دانشجویان حقوق را نشان می‌دهند که با حسن نیت، سوالات مدنی می‌پرسند و فقط پس از اینکه او به آنها به دلیل پرسیدن سؤالی که از پاسخ دادن به آنها توهین می‌کند، با صدای بلند و عصب، می‌شوند.

ببینید، اگر فکر می‌کنید کایل دانکن در این تبادل نظر با یک دانشجوی حقوق دانشگاه استنفورد «بزرگ‌سال» است، چه رسد به مردی که صادقانه تلاش می‌کند با افرادی که با آن‌ها مخالفت می‌کند گفت‌وگوی مدنی داشته باشد، و قطعاً سعی نمی‌کند فقط در پرایم تایم فا، نیوز مبهم باشد،🤷‍♂️ pic.twitter.com/ti5mMjMnYc

– جی ویلیس (@jaywillis) 12 مارس 2023

گزارش های همزمان از این رویداد گردآوری شده در پوشش دیوید لات توصیف کنید که قاضی دانکن «تقریباً فوراً خونسردی خود را از دست داد» و دانشجوی حقوق را که مستقیماً در مورد یکی از پرونده‌هایش سؤال می‌کرد تا استناد کند، نشان داد و «زم، که او در نهایت به موردی که به آن اشاره می‌کرد استناد کرد، او چیزی مشابه این جمله گفت: «آیا من حتی در آن هیئت بودم؟» وقتی او به او گفت که او هست، او هم‌زمان با تاریکی‌اش حرکت کرد.»

و این بر اساس طراحی است.

بحران سخنر، آزاد دانشگاهTM خارش های محافظه کارانه زیادی را ،اش می دهد. جوانان بد هستند، آموزش شلوارهای فانتزی بد است، بدن دانشجویی متنوع تر است از شهر جیسون آلدین بد هستند هر نوع علاقه جناح راستی که به دنبال تبلیغات رایگان باشد می تواند بسیار بدتر از ایجاد یک بحث در دانشگاه باشد. یکی از گروه های نفرت شناخته شده از آن صنعت ساخته است. قضاتی که به دنبال تقویت پروفایل خود در بین دادگاه عالی MAGA هستند واجد شرایط حتی اگر این نگر، ها عمیقاً غیر جدی باشند، خود را در این داستان ها وارد کنند.

قاضی دانکن امیدوار بود که با یک کلیپ ویروسی زیبا از دعوای قاضی هو با یک دانشجوی حقوق، کمی از شکوه قاضی هو را ربوده باشد، حتی اگر برای تبلیغ آن مجبور به کار اضافه کاری شود. زم، که زمان آن رسید که همه اینها را در یک اپیشن قرار دهیم، دانکن مجبور شد خارش اضافی «اقلیت ها و زن، که تصور می کنند اقتدار بد هستند» را از بین ببرد تا واقعاً SCOTUS خود را تحت فشار قرار دهد. لیست کوتاه که

در مورد آن… ببخشید دوست من.

و “اقتدار” بر تمام اختالف ها مسلط است. اگر هنوز در تعجب هستید که چگونه «بازگشت زمین به من» به م،ای حمله به آزادی بیان است، باید بد،د که افرادی که این بحران‌های «آزادی بیان» را شلاق می‌زنند – از دانشگاه گرفته تا توییتر تا جامعه سرمایه‌گذار – به دنبال تغییر شکل کل مفهوم هستند.

به طور سنتی، حقوق آزادی بیان، گوینده را از مجازات برای ابراز عقیده محافظت می کند. قدرت بیش از حد ،ت نمی تواند مردم را به خاطر حرف زدن ،د کند. این به هیچ ، حق داشتن یک انجمن را نمی دهد (یک استثنا در این مورد در مورد اعطای ویزا به سخنرانان خارجی با دیدگاه های سیاسی ناپسند وجود دارد که واقعاً صدق نمی کند). به ،ی این حق را نمی دهد که از انتقاد بپر،د. و برای محافظت از معترض به همان اندازه، اگر نه بیشتر، از سخنران رسمی تایید شده طراحی شده است.

مدلی که زیربنای تمام گفت،ای بحران است، الف مدل اقتدارگرایانه «آزادی بیان» از بالا به پایین. به جای یک حق منفی برای جلوگیری از ،ت ، افراد قدرتمند، یک حق مثبت برای گوینده – به ویژه سخنران رسمی تایید شده با ،وان و یک صحنه – برای صحبت بدون انتقاد می بیند. از محدودیت‌های «زمان، مکان، شیوه» فراتر رفته و به دنبال مجازات فعالانه منتقدان است، حتی اگر در بیرون اعتراض کنند یا سؤالات مدنی اما چالش برانگیز بپرسند.

خواندن قطعه WSJ دانکن روشنگر است. او صادقانه متعجب است که اشتاینباخ هم چنین خواهد کرد پیشنهاد می دهد که او هر گونه مسئولیتی در قبال حفظ مدنی گفت وگو دارد. این به این م،ا نیست که او تنها او را سرزنش کرد – او سعی کرد درجه حرارت را از هر دو طرف پایین بیاورد – این است که او اصلاً طرف دوم را دید. او عصب، است زیرا صحنه را در اختیار داشت و “آزادی بیان” وظیفه او را به بستن دهان همه به جز او کرد.

این دیدگاه خطرناکی از گفتار است.

هنگامی که دین مارتینز برای آرام ، دانکن و لشکر ترول‌هایش تلاش خود را برای فروختن استاینباخ و دانش‌آموزان آغاز کرد، نوشت:

در واقع، قدرت سرکوب گفتار اغلب خیلی سریع به سمت سرکوب دیدگاه های گروه های به حاشیه رانده می شود.

که درست است.

و اشتاینباخ سعی کرد آن سخنر، را تسهیل کند. در عوض، استنفورد اشتاین باخ و دانشجویان را سرکوب کرد و از اوباش خواست که دانشجویان را “سازگار تر” و “مراقب آدابشان” باشند، در حالی که یک متعصب نیمه هوش آنها را بداخلاق می کرد و آنها را با نام و نشان صدا می زد، حمایت کرد.

می‌د،د… اگر می‌خواهید ببینید «قدرت سرکوب گفتار» «خیلی سریع به سمت سرکوب دیدگاه‌های گروه‌های حاشیه‌نشین هدایت می‌شود».

اوایل: دانشکده حقوق استنفورد با انداختن دانشجویان اقلیت زیر اتوبوس، بحران آزادی بیان را خنثی کرد
معتدل‌های دانشکده حقوق استنفورد ممکن است بزرگ‌ترین دانه‌های برف باشند
قانون استنفورد از سخنرانان خود در برابر “ارتدو،ی نهادی و اجبار” با مجبور ، دانش آموزان خود به “برنامه ریزی آموزشی اجباری” محافظت می کند.
قاضی فدرال پس از امتناع از پاسخگویی به سؤالات دانشجویان حقوق دانشگاه استنفورد را «،‌های وحشتناک» خواند.


هد شاتجو پاتریس سردبیر ارشد Above the Law و یکی از مجریان برنامه است فکر ، مانند یک وکیل. هر گونه راهنمایی، سؤال یا نظر را به راحتی ایمیل کنید. او را دنبال کنید توییتر اگر به حقوق، سیاست و اخبار ورزشی دانشگاهی علاقه دارید. جو همچنین به ،وان یک مدیر عامل در RPN Executive Search.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/stanford-law-sc،ol-free-s،ch-kyle-duncan/