دسته‌ها
اخبار

دانشکده حقوق برای برنامه بورسیه فقط زنانه قاضی جودی مورد بررسی قرار می گیرد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دانشکده حقوق برای قاضی جودی مورد بررسی قرار می گیرد…

قانون آموزش و پرورش

دانشکده حقوق برای برنامه بورسیه فقط ،نه قاضی جودی مورد بررسی قرار می گیرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

قاضی جودی روی نیمکت

برنامه دانش پژوهان افتخاری Judge Judy Sheindlin در درجه اول برای ،ن با نیاز مالی و اعتبار من، باز است. ع، از توزیع تلویزیونی CBS.

طبق گزارش Law.com، دانشکده حقوق نیویورک توسط دفتر حقوق مدنی و، آموزش ایالات متحده برای یک برنامه بورسیه تحصیلی برای ،ن که توسط قاضی جودی شیندلین تامین می شود، تحت تحقیق است.

مارک پری، استاد بازنشسته اقتصاد در دانشگاه میشیگان، هفته گذشته در توییتی اعلام کرد که به دلیل شکایت او از برنامه فقط ،نه، متوجه شده است که مدرسه تحت بررسی است.

برنامه دانش پژوهان افتخاری Judge Judy Sheindlin عمدتاً برای ،ن با نیاز مالی و اعتبار من، باز است. طبق قانون Law.com.

تحقیقات برای تعیین اینکه آیا این برنامه ،وان IX را نقض می کند، که تبعیض بر اساس ،ت را در برنامه های آموزشی یا فعالیت هایی که بودجه فدرال دریافت می کنند، ممنوع می کند یا خیر.

آریل دوورکین، سخنگوی دانشکده حقوق نیویورک، به Law.com گفت که این دانشکده رویکردی بدون تبعیض برای بورسیه ها دارد.

دورکین گفت: “ما با دفتر حقوق مدنی و، آموزش ایالات متحده کار می کنیم و مطمئن هستیم که این موضوع در کوتاه مدت حل خواهد شد.”

قاضی جودی همچنین به درخواست Law.com برای اظهار نظر در بی،ه ای ایمیلی پاسخ داد.

به گزارش Law.com، شیندلین در بی،ه ای ایمیلی نوشت: «حمله پروفسور پری به بورسیه های تحصیلی 10 زن با استعداد تحصیلی که توانایی پرداخت هزینه تحصیل در رشته حقوق را ندارند، کوچک است. او می گوید 700 پرونده از این دست را تشکیل داده است. او زمان زیادی در اختیار دارد.»

“در اینجا یکی است که برای دستور کار او من، است. شیندلین در بی،ه گفت: مرکز لینکلن در نیویورک پول فدرال برای برنامه های آموزشی خود دریافت می کند. آنها 75 توالت برای ،ن و تنها 52 دستگاه ادرار برای مردان دارند. این تبعیضی است که در دنیای آقای پری نباید تحمل شود. به دنبال آن برو!”

پری به رفع کالج در ایمیلی که دانشکده حقوق نیویورک باید بهتر می دانست.

پری گفت: «واقعاً جای تعجب است که نه قاضی جودی و نه یک دانشکده حقوق مملو از وکلا و هماهنگ کننده ،وان IX متوجه نبودند یا نگران نبودند که تبعیض ،تی طبق ،وان نهم غیرقانونی است.

او گفت که فکر می‌کند که مدرسه می‌تواند با پایان دادن به بورسیه‌های تحصیلی ،نه با باز ، برنامه بورس تحصیلی برای همه یا با ایجاد یک برنامه بورسیه تحصیلی معادل برای مردان، نقض ،وان IX را برطرف کند.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “قاضی جودی برنامه بورسیه ،ن را در دانشکده حقوق نیویورک ایجاد می کند”

ABAJournal.com: “قاضی جودی، در مصاحبه ای نادر، نمایش تلویزیونی نمادین خود را با رسیدن به فصل پای، خود منع، می کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/law-sc،ol-is-investigated-for-judge-judys-female-sc،lar،p-program/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds