دسته‌ها
اخبار

داور می گوید وکیلی که در پرونده پورن کودک به “کنجکاوی حرفه ای” اشاره کرده است، اشتباه را تصدیق نمی کند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیلی که به “کنجکاوی حرفه ای” اشاره کرد…

اخلاق

داور می گوید وکیلی که در پرونده ، کودک به “کنجکاوی حرفه ای” اشاره کرده است، اشتباه را تصدیق نمی کند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

، فلوریدا

تصویر از Shutterstock.

یک وکیل در حومه شهر تامپا، فلوریدا، پس از اینکه یک داور متوجه شد که او با وجود اعتراف به گناه در یک پرونده ،وگرافی کودکان، از اعتراف به اشتباه خودداری کرده است، محروم شد.

دادگاه عالی فلوریدا، وکیل کریس ای. راگانو از وا،یکو، فلوریدا را در 8 دسامبر لغو کرد. خلاصه نوار 1 ژانویه و داستان های توسط میامی هرالد و Law.com.

راگانو پسر فرانک راگانو فقید است، که مشتریان برجسته‌اش شامل جیمی هوفا، رهبر اتحادیه کارگری که رئیس انجمن بین‌المللی برادران تیم‌سازان بود، بود.

جادوگر اعتراف به گناه کرد در دسامبر 2021 به 33 مورد در اختیار داشتن ،وگرافی کودکان و یک مورد انتقال الکترونیکی ،وگرافی کودکان.

میامی هرالد گزارش می دهد که اعتراف راگانو یک “اعتراف به بهترین نفع گناهکار” بود که در آن متهم ادعا می کند که از اتهامات وارده بی گناه است اما فکر می کند که اعتراف به گناه به نفع اوست.

راگانو به هشت سال حبس تعلیقی برای مجرمان ، و پنج سال حبس تعلیقی ،تی محکوم شد که به طور همزمان اجرا شود، بدون اینکه حکم گناه صادر شود. به گزارش میامی هرالد، او حکم زندان را دریافت نکرد، اگرچه ایستگاه تلویزیونی WFLA در تامپا، فلوریدا گزارش داد که او به مدت شش ماه در زندان بوده است.

یکی از داوران پرونده اخلاقی راگانو، قاضی جورج مارک جیروتکا از شهرستان پین،، فلوریدا، گفت که راگانو نتوانسته است رفتار خود را اشتباه تشخیص دهد. جیروتکا گفت که راگانو “عمداً کامپیوتری را با هدف جستجو در تاریک وب برای یافتن هرزه‌نگاری کودکان ،یداری کرد، برنامه خود را برای جستجوی تصاویر در تاریک وب برای یافتن تصاویر انجام داد و عمداً تصاویر را در رایانه خود ذخیره کرد.”

در او گزارش 22 سپتامبرجیروتکا به شهادت راگانو اشاره کرد که در آن گفت:

    • او به دلیل “کنجکاوی حرفه ای” مربوط به یک موضوع مشتری، از وب تاریک بازدید کرد تا تصاویر را بیابد. او دیگر نماینده مشتری نبود.

    • او گرفتار شد زیرا روی دکمه اشتباه کلیک کرد و تصاویر را به جای رایانه خود در مایکروسافت دانلود کرد.

    • این تصاویر “، جعلی کودک” از صورت کودکان بر روی بدن بزرگسالان بود، ادعایی که برخلاف سوگند گزارش جنایی است.

راگانو سابقه انضباطی قبلی نداشت.

ظاهراً راگانو زم، که ژورنال ABA خواستار اظهار نظر شد، تلفن را قطع کرد. زم، که ژورنال ABA تماس گرفت، او را بلند نکرد و بلافاصله به یک پیام تلفنی پاسخ نداد. آدرس ایمیلی که در پرونده های انضباطی ذکر شده بود دیگر کار نمی کرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyer-w،-cited-professional-curiosity-in-child-،-case-wont-acknowledge-wrongdoing-referee-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds