دسته‌ها
اخبار

دختر تراجنسیتی فعلاً پس از انکار SCOTUS می تواند در تیم بماند. این اقدام در حالی انجام می شود که ایالات متحده قانون جدید عنوان IX را پیشنهاد می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دختر ترا،تی می تواند در حال حاضر در تیم بماند،…

دیوان عالی آمریکا

دختر ترا،تی فعلاً پس از انکار SCOTUS می تواند در تیم بماند. این اقدام در حالی انجام می شود که ایالات متحده قانون جدید ،وان IX را پیشنهاد می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

پرچم ترنس و ،

تصویر از Shutterstock.

دادگاه عالی ایالات متحده روز پنجشنبه از بازگرداندن قانون ویرجینیای غربی که ورزشکاران ترا،تی را از بازی در تیم های ورزشی ،ن منع می کند، خودداری کرد.

دادگاه عالی از اقدام به دادخواست اضطراری که توسط ایالت در مورد بکی پپر ،ون، دختر 12 ساله ترا،تی که عضو یک تیم آهنگ زن است، خودداری کرد. نیویورک تایمز، واشنگتن پست، NPR، قانون 360 و یک بی،ه مطبوعاتی 6 آوریل توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا

قاضی ساموئل آلیتو گفت که با درخواست اضطراری ایالت موافقت می کرد یک مخالف قاضی کلارنس توماس به آنها پیوست.

مسائل موجود در این پرونده این است که آیا مشارکت بکی در تیم دختران توسط بند حفاظت برابر اصلاحیه چهاردهم و ،وان نهم اصلاحات آموزش و پرورش 1972 محافظت می شود یا خیر.

چهارمین دادگاه استیناف ناحیه ای ایالات متحده در ریچموند، ویرجینیا، در طول یک تجدید نظر قانون را مسدود کرده بود. امتناع دیوان عالی از اعطای دادخواست اضطراری، حکم دادگاه چهارم را علیه اجرا حفظ می‌کند.

آلیتو گفت که 4th Circuit “هیچ توضیحی برای تصمیم خود ارائه نکرده است.”

با این حال، وی اذعان کرد که ویرجینیای غربی نسبت به دستور اولیه صادر شده توسط قاضی پرونده تجدید نظر نکرده است. این بدان م،است که ایالت این حکم را “نزدیک به 18 ماه قبل از درخواست امداد اضطراری بدون چالش گذاشته است.”

آلیتو گفت، اما با توجه به تصمیم قاضی دادگاه برای ویرجینیای غربی و عدم توضیح مدار چهارم، در این مورد، ایالت حق دارد از تخفیف برخوردار شود.

دادگاه عالی در همان روزی که ،ت بایدن تغییر قانون ،وان نهم را پیشنهاد داد که مدارس را از اجرای ممنوعیت های سراسری برای ورزشکاران ترا،تی که در تیم های ورزشی منطبق با هویت ، آنها بازی می کنند، منع می کند، از اقدام به دادخواست اضطراری خودداری کرد.

اما طبق گفته و، آموزش ایالات متحده، مدارس می توانند معیارهای واجد شرایط بودن را ایجاد کنند که دانش آموزان ترا،تی را از حضور در تیم ها منع کند تا از اه، مهمی مانند تضمین انصاف یا جلوگیری از آسیب های مرتبط با ورزش اطمینان حاصل شود. برگه ای حاوی اطلاعات مشخص درباره چیزی.

را واشنگتن پست و نیویورک تایمز پوشش داشته باشد.

اداره آموزش پیش بینی می کند که مقررات پیشنهادی آن به طور کلی به دانش آموزان ک، ابتدایی اجازه می دهد تا در تیم های ورزشی مطابق با هویت ، خود رقابت کنند. اداره آموزش گفت، اما ممکن است ملاحظات در سطح دبیرستان و دانشگاه متفاوت باشد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/transgender-girl-can-stay-on-team-for-now-after-scotus-denial-action-comes-as-us-proposes-new-،le-ix-rules/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds