دسته‌ها
اخبار

دروغگویی، قلدری، نادیده گرفتن رعایت و کلاهبرداری احتمالی دلیلی ندارد که صندوق سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری با مدیر پورتفولیوی خروجی سرمایه گذاری نکند.



Evolution Capital Management می گوید که موضوع تصدی رابرت گاگلیاردی، مدیر پورتفولیو در این شرکت، نسبتاً ساده است. او آوریل گذشته به صندوق تامینی ملحق شد و در 11 ماه حضور خود در این شرکت به اندازه کافی خوب عمل کرد و نزدیک به 6 میلیون دلار پاداش دریافت کرد.

اکنون، حضور کوتاه مدت با کارفرمایان برای گاگلیاردی غیرعادی نیست: او در سال 2015 تمام هزینه های خود را صرف کرد. دو ماه و دو روز با Cheyne Capital. اما دوران گاگلیاردی با Evolution پر حادثه بود. به گزارش Evolution، در نوامبر سال گذشته، گاگلیاردی به شرکت گفت که تلفن همراه خود را در پروازی به لس آنجلس گم کرده است. دو روز بعد، او به شرکت گفت که کاملاً درست نیست. او در واقع گوشی خود را گم کرده بود مارشال های آمریکا آن را تصرف ،د به ،وان بخشی از تحقیقات دادستان های فدرال در مورد اینکه آیا تجارت بلوکی فقط یک نام نهادی فانتزی برای تجارت خودی است یا خیر، و آن را با احضاریه ای برای شهادت در برابر هیئت منصفه بزرگ در مورد آن جایگزین کرد.


منبع: https://dealbreaker.com/2022/12/alleged-lying-bullying-compliance-ignoring-and-possible-fraud-no-reason-for-hedge-fund-not-to-invest-50-million-with-outgoing-portfolio-manager