دسته‌ها
اخبار

در صورت «توهین به کتاب درسی»، وکیل تعلیقی که از رعایت دستورات اخلاقی خودداری می‌کند روزانه ۱۰۰ دلار جریمه می‌شود.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. در صورت «توهین به کتاب درسی» به حالت تعلیق درآمد…

انضباط وکیل

در صورت «توهین به کتاب درسی»، وکیل تعلیقی که از رعایت دستورات اخلاقی خودداری می‌کند روزانه ۱۰۰ دلار جریمه می‌شود.

نوشته دبرا کاسنس وایس

بن فرانکلین در مورد اسکناس 100 دلاری

تصویر از Shutterstock.

یک وکیل در منطقه بوستون به دلیل تحقیر ، خود به ،وان واجد شرایط وکالت در وب سایت و پست صوتی خود، روزانه 100 دلار جریمه شده و در معرض تعلیق طول، تری قرار گرفته است.

“شاید مهمتر از همه” این است که وکیل، Maude Laroche-St. فلور، در دادگاه علنی اظهار داشت که اقدامات لازم برای پیروی از دستورات دادگاه در پرونده اخلاقی خود را انجام نخواهد داد. نظر 11 آوریل اعمال تحریم ها

قاضی دیوید ا.

Laroche-St. فلور باید به پرداخت 100 دلار جریمه روزانه ادامه دهد تا زم، که دیگر مورد تحقیر قرار نگیرد. لووی همچنین زمان اضافه را به Laroche-St. تعلیق اولیه 18 ماهه فلور، او را واجد شرایط درخواست برای بازگرداندن به مدت پنج سال پس از هر تاریخی که اساساً از دستورات مربوط به پرونده اخلاقی پیروی می کند، ندارد. و لوی گفت که کمیسری را برای “اقدام من،” منصوب خواهد کرد.

Law.com پوشش دارد از نظر در حالی که وبلاگ حرفه حقوقی نکات برجسته نظر دارد.

Laroche-St. فلور ابتدا در مارس 2022 به دلیل نادیده گرفتن دستورات دادگاه و ارائه صورت‌های مالی نادرست در پرونده طلاق خود تعلیق شد. نظر اکتبر 2022 مبنی بر تایید تعلیق 2022 توسط Law.com.

در نظر جدید، لوی گفت هیچ مدرکی وجود ندارد که Laroche-St. فلور در طول 18 ماه تعلیق به طور فعال وکالت می کرد.

اما به نظر می رسد هیچ اشاره ای به Laroche-St. لووی گفت که تعلیق فلور در وب سایت دفتر وکالتش، پیام پست صوتی شرکت حقوقی او، صفحات لینکدین و فرم “تماس با ما” دفتر وکالت او.

علاوه بر این، Laroche-St. فلور از دستوری برای ارائه اسنادی که نشان دهنده میزان تبعیت او از دستور تعلیق بود، پیروی نکرد.

لوی، در لاروش-سنت، گفت: «با ادامه فعالیت خود به ،وان یک وکیل یا به ،وان حق وکالت در زم، که تعلیق شده است. فلور “در اجرای قانون غیرمجاز شرکت کرده است.”

Laroche-St. فلور حق دارد به دادگاه عالی قضایی ماساچوست شکایت کند خلاصه این رشته.

Laroche-St. فلور به ژورنال ABA گفت که دادخواستی را به دادگاه عالی ایالات متحده ارائه کرده است اما نمی تواند توضیح بیشتری بدهد. او گفت: “من مودبانه می گویم که نمی توانم چیزی بگویم.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/suspended-lawyer-w،-refused-to-comply-with-ethics-orders-is-fined-100-a-day/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds