دسته‌ها
اخبار

در میان شایعات مذاکرات ادغام، هوگان لاولز و شیرمن و استرلینگ می گویند که همیشه به دنبال فرصت هستند.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. در میان شایعات مذاکرات ادغام، هوگان لاو،…

شرکت های حقوقی

در میان شایعات مذاکرات ادغام، هوگان لاو، و شیرمن و استرلینگ می گویند که همیشه به دنبال فرصت هستند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

تعدادی از وکلا هوگان لاو، و شیرمن و استرلینگ را در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این دو شرکت حقوقی در حال مذاکره برای ادغام هستند، ، کرده‌اند.

گزارش داد که سه وکیل هوگان لاو، مستقر در بوستون قصد دارند یک بوتیک دعوی قضایی را افتتاح کنند که بر دفاع جنایی یقه سفید و دعاوی مدنی پیچیده تمرکز دارد. رویترز و Law.com.

بر اساس گزارش منابع ناشناس که با آنها صحبت ،د، پنج شریک شیرمن و استرلینگ مستقر در خارج از کشور، شرکت را ، می کنند. Law.com.

بوتیک جدید دعاوی سیلوا، کتلول و پیگناتلی نام خواهد داشت.

هوگان لاو، و شیرمن و استرلینگ اظهاراتی ارائه ،د به Law.com که گفت آنها همیشه فرصت ها را در نظر می گیرند. با این حال، هیچ تاییدی مبنی بر مذاکرات ادغام وجود نداشت.

در بی،ه هوگان لاو، آمده است: «به ،وان یک شرکت حقوقی پیشرو جه،، ما به طور مرتب استراتژی و فرصت‌های جه، خود را که معتقدیم ممکن است در دسترس ما باشد، بررسی می‌کنیم، و این شامل بحث با شرکت‌های مختلف در بازار است. این نشان‌دهنده اعتماد ما به پیشنهاد منحصربه‌فرد و توازن حوزه‌های تمرین، ردپای جه، و قدرت بخش است.»

در بی،ه شیرمن و استرلینگ آمده است: «ما به طور مداوم اهرم‌های مختلف رشد را که در دسترس ما هستند به ،وان بخشی از فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک خود در نظر می‌گیریم. اینها شامل فرصت های داخلی و خارجی است که به نفع شرکت و مشتریان ما است. فراتر از آن، ما هرگز در مورد شایعات یا گمانه زنی های بازار اظهار نظر نمی کنیم.

به گفته Law.com، هوگان لاو، بیش از 2532 وکیل دارد و شرمن و استرلینگ 727 وکیل دارد. در صورت ادغام، شرکت جدید در رتبه‌بندی درآمد در جایگاه سوم قرار خواهد گرفت.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/amid-،ors-of-merger-talks-،gan-lovells-and-shearman-say-they-always-look-for-opportunities/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds