دسته‌ها
اخبار

دستمزد شریک BigLaw “به طرز باورنکردنی رشد کرده است” و وکلای برتر را از بانکداران سرمایه گذاری جلوتر قرار داده است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دستمزد شریک BigLaw “به طرز باورن،ی رشد کرده است”…

پرداخت وکیل

دستمزد شریک BigLaw “به طرز باورن،ی رشد کرده است” و وکلای برتر را از بانکداران سرمایه گذاری جلوتر قرار داده است

نوشته دبرا کاسنس وایس

shutterstock_ انبوه پول 100 دلاری

مارک روزن، استخدام کننده حقوقی، به وال استریت ژورنال گفت: همه چیز تغییر کرده است. “غرامت وکیل به طرز باورن،ی افزایش یافته است.” تصویر از شاتر استاک.

چک های حقوقی که توسط شرکای برتر BigLaw به خانه می رسد، از درآمد بانکداران سرمایه گذاری پیشی می گیرد.

این مجله ی وال استریت داستان را دارد

این مقاله گزارش می‌دهد: «در حالی که بانکداران چندین برابر کارهایی را که وکلا انجام می‌دادند، انجام می‌دادند، وکلا به لطف پرداخت راکد بانک‌ها برای همه افراد به جز بهترین عملکردها و تغییر پویایی در شرکت‌های حقوقی، پیشرفت کرده‌اند.

این مقاله می گوید که شرکای سهام در شرکت های برتر می توانند حدود 3 میلیون دلار یا بیشتر در سال درآمد داشته باشند که بیش از سه برابر درآمد آنها در دو دهه قبل است. و برخی از شرکای برتر بیش از 15 میلیون دلار در شرکت هایی از جمله Wachtell، Lipton، Rosen & Katz درآمد ،ب می کنند. کرکلند و الیس; و پل، وایس، ریفکیند، وارتون و گاریسون.

مارک روزن، استخدام کننده حقوقی، به وال استریت ژورنال گفت: همه چیز تغییر کرده است. “غرامت وکیل به طرز باورن،ی افزایش یافته است.”

وال استریت ژورنال به تجزیه و تحلیل شرکت استخدام Bay Street Advisors اشاره می کند که نشان می دهد میانگین مدیر عامل در 20 بانک سرمایه گذاری برتر که رهبری یک گروه را ندارند در طول سه سال گذشته 1.9 میلیون دلار در سال درآمد داشته است. این رقم در سال 2007 نیز ی،ان بود.

در این مقاله دلایل متعددی برای افزایش حقوق و دستمزد برای شرکای سهام ذکر شده است. آنها “مقدار بزرگی از کار را از افزایش سرمایه خصوصی” دریافت می کنند، و آنها از نزدیک با مدیران شرکت ها در مورد مسائلی مانند مقررات و برنامه ریزی جانشین پروری همکاری می کنند. عامل دیگری که در این بازی وجود دارد، کنار گذاشتن غرامت در شرکت‌های برتر است که منجر به جنگ‌های پیشنهادی برای استعدادهای برتر می‌شود.

بر اساس این مقاله، Kir،d & Ellis به برخی از وکلا غرامتی پیشنهاد کرده است که می تواند در چند سال اول 20 میلیون دلار یا بیشتر در سال باشد. با این حال، طبق گفته روزن، وکلای استخدام شده می توانند 100 میلیون دلار یا بیشتر درآمد ،ب کنند.

در این مقاله گزارش می‌شود، از سوی دیگر، پرداخت‌های بانکداران سرمایه‌گذاری به دلیل «فشار تنظیم‌کننده‌ها، افزایش هزینه‌ها و حرکت به سمت فروش نام‌های تجاری بانک‌های بزرگ، به جای افراد»، راکد است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/biglaw-partner-pay-has-grown-unbelievably-putting-top-lawyers-ahead-of-investment-bankers/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds