دسته‌ها
اخبار

دستیاران هوش مصنوعی وکیل: ابزارهای مبتنی بر GPT و افزونه های مرورگر برای ساده کردن کار شما


ابزارهای هوش مصنوعی مولد سفارشی برای حرفه ای های حقوقی

کاربردهای بالقوه هوش مصنوعی Generative در صنعت حقوقی بسیار زیاد است و این فناوری در حال حاضر تأثیر خود را گذاشته است. در حال حاضر، دو مورد از رایج‌ترین روش‌های گنجاندن هوش مصنوعی مولد در جریان‌های کاری قانونی شامل استفاده از آن به ،وان دستیار قانونی مجازی و ساده‌سازی بررسی قرارداد است.

در دسته معاون حقوقی، چند نمونه قابل توجه وجود دارد. ابتدا، Casetext، که تحقیقات حقوقی با کمک هوش مصنوعی را ارائه می‌کند، انتشار آن را اعلام کرد مشاور، که از GPT-4 برای ارائه یک ربات چت هوش مصنوعی مولد استفاده می کند که برای پاسخ به سؤالات حقوقی خاص طراحی شده است. این می تواند به وکلا در کارهای مختلف از جمله جستجوی داده ها، بررسی اسناد، تهیه پیش نویس یادداشت ها، تجزیه و تحلیل قراردادها و موارد دیگر کمک کند.

LawDroid کمک خلبان همچنین یک دستیار حقوقی مجهز به GPT است. وکلا می توانند به طرق مختلف از آن استفاده کنند، مانند کمک به تحقیق در مورد مسائل حقوقی، تهیه پیش نویس ارتباطات مانند ایمیل ها و نامه ها، خلاصه ، اسناد، و ترجمه اطلاعات از یک زبان به زبان دیگر.

یکی دیگر از ابزارهای قانونی هوش مصنوعی که اخیراً منتشر شده است، دستیار هوش مصنوعی LexBlog است. لو. با پشتیب، ChatGPT API، لو یک دستیار هوش مصنوعی است که برای حمایت از متخصصان حقوقی در تلاش‌های انتشار آنلاین آنها طراحی شده است. این در پلت فرم انتشار LexBlog ادغام شده است و می توان از آن برای ایده پردازی، پیش نویس پست ها و تبدیل محتوا به نقاط داده ای با اندازه کوچک استفاده کرد که به راحتی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند.

همچنین دو ابزار جدید هوش مصنوعی مولد وجود دارد که به ویرایش قرارداد کمک می کند. اول، وجود دارد “بازبینی هوش مصنوعی” LegalOn که راهنمایی های عملی حقوقی دقیق را با آ،ین فناوری GPT ،یب می کند تا به وکلا در بررسی قرارداد کمک کند و آنها را قادر می سازد تا به سرعت در بندهای قراردادی تجدید نظر کنند. به همین ترتیب، Ironclad’s “AI Assist” یک ابزار خط قرمز قرارداد AI است که از فناوری GPT-4 برای کمک به کاربران در بازنگری و نهایی ، قراردادها در چند دقیقه استفاده می کند.

برنامه های افزودنی مرورگر ChatGPT

البته، حتی زم، که برای نیازهای متخصصان حقوقی طراحی نشده است، ChatGPT به تنهایی قدرتمند است (تا زم، که محدودیت‌های ذاتی آن، از جمله نادرستی‌های گاه به گاه و “توهمات” را درک کنید). و هنگامی که در ارتباط با افزونه های مرورگر استفاده می شود، حتی مفیدتر می شود.

بیشتر افزونه های مرورگر ChatGPT که در زیر به آنها اشاره می کنم برای استفاده با مرورگرهای مختلف در دسترس هستند. با این حال، از آنجایی که من از گوگل کروم استفاده می کنم و یکی از محبوب ترین مرورگرها است، به طور خاص روی افزونه های موجود برای کروم تمرکز خواهم کرد. توجه داشته باشید که حتی اگر یکی از ابزارهای مورد بحث در زیر برای مرورگر انتخابی شما در دسترس نباشد، احتمال زیادی وجود دارد که بتو،د افزونه مرورگر مشابهی را پیدا کنید که بتو،د از آن استفاده کنید.

صدها افزونه کروم وجود دارد که فناوری ChatGPT را در خود جای داده است. من بسیاری از آنها را مرتب کرده ام و مواردی را نصب کرده ام که به نظر می رسد از توسعه دهندگان معتبر هستند، نظرات مثبت زیادی دارند و به خوبی برای نیازهای من کار می کنند. در زیر افزونه‌های کروم مورد علاقه‌ام با استفاده از ChatGPT را پیدا خواهید کرد، اما مطمئن باشید که اگر این افزونه‌ها من، شما نیستند، تعداد بیشتری برای انتخاب وجود دارد.

  • ChatGPT برای Google: با استفاده از این افزونه مرورگر، جستجوهای موتور جستجوی شما با فناوری ChatGPT بهبود می‌یابد تا پاسخ‌های ChatGPT در کنار نتایج معمولی موتور جستجو ظاهر شوند.
  • ChatGPT برای Gmail: این افزونه مرورگر ChatGPT را به Gmail اضافه می کند، به طوری که وقتی ایمیلی را باز می کنید، ایمیل را اسکن می کند و اگر آن را فعال کردید، یک ایمیل پاسخ پیشنهادی را پیش نویس کنید.
  • چت سونیک: این برنامه افزودنی کروم از فناوری ChatGPT برای پیش‌نویس خودکار پاسخ‌ها به ایمیل‌ها، توییت‌ها، پست‌های LinkedIn و موارد دیگر استفاده می‌کند.
  • WebchatGPT: در حال حاضر، ChatGPT به وب متصل نیست و پایگاه داده آن فقط تا سال 2021 محدود است. Webchat GPT یک افزونه مفید است که به شما امکان می دهد نتایج ChatGPT را با نتایج وب بلادرنگ به طور مستقیم در رابط ChatGPT افزایش دهید. می‌تو،د نتایج وب را روشن یا خاموش کنید، که به شما انعطاف‌پذیری بیشتری در هنگام تحقیق در مورد یک موضوع یا جستجوی اطلاعات می‌دهد.
  • کنترل صوتی برای ChatGPT: این برنامه افزودنی به شما امکان می دهد با ChatGPT مکالمه کلامی داشته باشید. به سادگی میکروفون را روشن کنید و درخواست های خود را بیان کنید. سپس ChatGPT با خواندن ،وجی با صدای بلند پاسخ می دهد، اما شما می تو،د پاسخ را خاموش کنید.

همه در قطار هوش مصنوعی مولد

حوزه حقوقی در آستانه یک انقلاب تکنولوژیک است. همانطور که وکلا شروع به استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی و برنامه های افزودنی مرورگر در جریان کاری خود می کنند، عمل حقوقی همانطور که می د،م دستخوش تحولی شگرف خواهد شد. ادغام هوش مصنوعی در فرآیندهای شرکت های حقوقی این پتانسیل را دارد که شیوه کار وکلا را دوباره تعریف کند و کارایی و بهره وری را افزایش دهد.

فناوری هوش مصنوعی با سرعتی تصاعدی در حال تغییر است. هر چه زودتر سازگار شوید، وضعیت بهتری خواهید داشت. آیا با آینده قانون مبتنی بر هوش مصنوعی وفق می‌دهید، یا عقب خواهید ماند؟


نیکول بلک وکیل رو،تر، نیویورک و مدیر تجارت و روابط اجتماعی در مورد من، نرم افزار مدیریت وکالت مبتنی بر وب. او بوده است وبلاگ نویسی از سال 2005، نوشته است ستون هفتگی برای رکورد روزانه از سال 2007، نویسنده است رایانش ابری برای وکلا، نویسندگان مش، رسانه های اجتماعی برای وکلا: مرز بعدی، و نویسندگان همکار حقوق جزا در نیویورک. او به راحتی با پتانسیل ابزارهای فناوری درخشان و براق همراه با غذا و شراب خوب پرت می شود. می تو،د او را در توییتر دنبال کنید @nikiblack و می توان با او تماس گرفت [email protected].


بنر CRM




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/attorney-ai-،istants-gpt-driven-tools-and-browser-extensions-to-streamline-your-work/