دسته‌ها
اخبار

دوره آموزش ICDL

دوره آموزش ICDL

به این صورت که امکان ایجاد اسلایدها و ویرایش و قالب بندی متون و تصاویر درون آن را داشته باشند. همچنین باید بتوانند به بهترین شکل از حرکات و امکانات نرم افزار استفاده کنند. دانشجویان در این بخش استفاده از کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز را فرا میگیرند و باید بتوانند تنظیمات اصلی دلخواه خود را در ویندوز انجام دهند. همچنین لازم است کار و مدیریت فایل های کامپیوتری از جمله کپی، حذف و ….

  • بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.
  • در این قسمت کارایی محیط run را میگوییم و با ابزار های عمومی،امنیتی،کامپیوتری،کنترل پنلی و جانبی کار میکنیم.
  • این دوره برای افرادی تدوین شده که با کامپیوتر آشنایی ندارند  یا آشنایی بسیار کمی دارند و می‌خواهند با گذراندن این دوره معتبر ، توانایی  و مهارت خود را در استفاده از کامپیوتر افزایش دهند.
  • در این قسمت کاملا با سر تب ایلوستریشن آشنا میشوید و با آن کار میکنید.

بطور كلي مدرك ICDL به عنوان يك مدرك بين المللي فناوري اطلاعات و ارتباطات شناخته مي شود. نام، ایمیل و وب سایت خود را برای ارسال دیدگاه و عضویت در بامداد ثبت نمایید. در این قسمت قصد داریم کتاب شهید ابراهیم هادی را برای طراحی در ورد بررسی بکنیم. در این قسمت روش شبکه کردن دو کامپیوتر با همدیگه به وسیله سیم لن را آموزش میدهیم… در این قسمت در مورد مبانی ویندوز 10 صحبت خواهیم کرد با بخش setting کار میکنیم و تنظیمات personalize و display setting را چک میکنیم.

مزایای شرکت در دوره ICDL و اخذ مدرک

یادگیری ICDL به عنوان یک دوره کاملا کاربردی می تواند زمینه رشد و پیشرفت شما را در هر موقعیتی فراهم آورد. مدتی فکر کرد تا توانست نام مهارت‌هایی را که در خواب شنیده بود، به‌یاد بیاورد. از فردای آن روز هم که دید راهی جز هم‌نشینی با رایانه ندارد، عزمش را جزم کرد تا اطلاعاتی در مورد مهارت‌های icdl به‌دست بیاورد و یادگیری را شروع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

در این مهارت داوطلب می‌تواند برای خود صندوق پستی بسازد، Email دریافت کرده و ارسال کند. درصورتی که ساختار فیزیکی رایانه های شخصی برای شما جذاب است و علاقمند به اسمبل و عیب یابی کامپیوتر های خود هستید می توانید در آموزش اسمبل کامپیوتر شرکت آموزشگاه کامپیوتر در تبریز کنید. فراموش نکنید که سرفصل دوره ICDL ما شامل مجموع سرفصل های icdl درجه ۲ و سرفصل های icdl درجه ۱ است. شما می توانید این دوره را علاوه بر شعبه غرب تهران در شعبات زیر نیز ثبت نام کنید. در این قسمت 2 فایل مهم که به صورت رایگان عرضه شده اند در خصوص میانبر های ویندوز را برای شما به اشتراک میگذارم.

آموزش ایلوستریتور (رایگان)

لیوان آبی که دستش بود را زمین گذاشت و پرسان پرسان، بالاخره در یکی از موسسه‌های آموزشی ثبت‌نام کرد. قرار است چیزهایی را در یک گروه یا در یک سمینار ارائه کنید؟ باید پاورپوینت بدانید. شما می‌توانید سرفصل ها را به طور خلاصه در پاورپوینت دسته بندی کنید و ارائه دهید. اگر در دوره‌های icdl شرکت کنید، به‌طور کامل با این نرم‌افزار و قابلیت‌های ریز و درشتی که دارد آشنا می‌شوید. این نرم‌افزار قابلیت سازماندهی، ویرایش، گزارش‌گیری و… را هم دارد و شما با خیال راحت می‌توانید مثلا اطلاعات مالی یک شرکت را به‌کمک این نرم‌افزار حفظ و نگهداری کنید. دراصل می‌توان گفت مبانی اساسی کامپیوتر و آشنایی با ویژگی‌های فیزیکی رایانه در این سرفصل آموزش داده می‌شود.