دسته‌ها
اخبار

دکترین دست‌های ناپاک به این معنی است که لیدی گاگا مجبور نیست جایزه 500 هزار دلاری وعده داده شده را برای سگ‌ها بپردازد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دکترین دست های ناپاک به این م،ی است که لیدی گاگا نخواهد…

قراردادها

دکترین دست‌های ناپاک به این م،ی است که لیدی گاگا مجبور نیست جایزه 500 هزار دلاری وعده داده شده را برای سگ‌ها بپردازد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

لیدی گاگا

گوستاو و کوجی بولداگ فرانسوی لیدی گاگا به سلامت پیدا شدند، اما سگ واکر او در جریان سرقت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد. (ع، از zz/RE/Westcom/STAR MAX/IPx از طریق AP)

لیدی گاگا مجبور نیست برای بازگرداندن ایمن بولداگ های فرانسوی دزدیده شده اش به زنی که در ارتباط با سرقت دستگیر شده است، مبلغ 500000 دلار جایزه بپردازد.

قاضی Hollie J. Fujie از دادگاه عالی لس آنجلس، علیه زن جویای جایزه، جنیفر مک براید، حکم داد. نظر 10 جولای. فوجی به دکترین دست های ناپاک اشاره کرد. TMZ به نظر می رسد اولین با این خبر است. خودی و تابلو تبلیغاتی از جمله نشریاتی بودند که با پوشش دنبال شدند.

سگ واکر لیدی گاگا، رایان فیشر، در فوریه 2021 هنگام دزدیده شدن این دو سگ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد. مک براید هنگامی که سگ ها را در ایستگاه پلیس تحویل داد، دستگیر شد.

مک براید بعداً در مورد دریافت آگاهانه اموال مسروقه اعتراضی نکرد و به حبس مشروط محکوم شد. چهار نفر دیگر نیز در ارتباط با این جنایت دستگیر شدند، از جمله یک تیرانداز ادعا شده که بعداً ادعا نکرد که قصد قتل را دارد.

لیدی گاگا قول داده بود که جایزه را با “بدون سوال پرسیدن” بپردازد، اما طبق ادعای مک براید، آن را دنبال نکرد. فوجی گفت که مک براید نمی تواند با اجرای این وعده از عملکرد نادرست خود سود ببرد.

فوجی نوشت: “دکترین دست های ناپاک ایجاب می کند که شاکی در مورد موضوعی که به دنبال چاره ای برای آن است، منصفانه عمل کند.” این دکترین «منطقی منصفانه برای امتناع از دادخواست شاکی است که در آن اصول انصاف حکم می‌کند که شاکی بدون توجه به ماهیت ادعای خود نباید بازیابی شود».

فوجی همچنین خاطرنشان کرد که قانون منع دریافت اموال مسروقه به افراد آسیب دیده اجازه می دهد تا برای جبران خسارت وارد دعوی مدنی شوند. این ماده خسارات احتمالی مک براید را نفی می‌کند، زیرا او باید به لیدی گاگا غرامت بپردازد.

فوجی به مک براید فرصت داد تا ظرف 20 روز شکایت خود را اصلاح کند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/unclean-hands-doctrine-means-lady-gaga-wont-have-to-pay-promised-500k-reward/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds