دسته‌ها
اخبار

دیگر تلویزیون واقعیت ندارد؟ کیم کارداشیان می‌گوید او “فقط وکیل خواهد شد”


KKW Beauty در ULTA Beauty راه اندازی شد

(ع، از Dimitrios Kambouris/Getty Images برای ULTA Beauty / KKW Beauty)

آیا کیم کارداشیان قصد دارد از حرفه تلویزیونی واقعی خود کناره گیری کند تا یک وکیل تمام وقت شود؟

اگر این داستان را دنبال نکرده اید، سفر کارداشیان به سمت وکیل شدن در سال 2019 آغاز شد، زم، که او به دنیا اعلام کرد که در حال تحصیل برای وکیل شدن به روشی غیر متعارف است. او به جای رفتن به دانشکده حقوق، یک دوره کارآموزی در شرکت حقوقی را به پایان می‌رساند و در عین حال در مورد همان موضوعاتی که دانشجویان حقوق سنتی می‌آموزند، می‌آموزد، همه اینها بدون اینکه پا در ک، درس بگذارد. البته کارداشیان هنوز یک ستاره تلویزیونی واقعیت است، بنابراین او تمام تلاش‌های مطالعه‌اش را در رسانه‌های اجتماعی مستند می‌کند.

به لطف یک جریان مداوم از پست‌ها، esquire بالقوه یک ناظر مسائل حقوق کیفری را به اشتراک گذاشته است که جاستین بیبر را به ،وان یک مغز متفکر جنایی معرفی کرده است و تایگر کینگ هیپوست، از این واقعیت شکایت دارد که زندگی دانشجویی حقوق بد است، و توضیح داده است که او از او غفلت کرده است. همگام با کارداشیان ها وظایف توئیت زنده برای پیگیری مشق شبانه، در جشن های تعطیلات تابست، در حالی که به تکالیف قراردادش ادامه می داد، وثیقه گذاشت و به سوالات شخصی درباره او پرداخت. بعلاوه، اکنون می د،م که او “پادشاه از قانون اساسی متنفر است”. گاهی اوقات او لحظات معمولی دانشجویی حقوق دارد، مانند زم، که در مورد تیراندازی با تکیلا در حین مطالعه در مورد شکنجه پست می‌فرستد، و دوباره، برخی از لحظات معمولی دانشجوی حقوق، مانند زم، که درس خواندن به ع، بیکینی تبدیل می‌شود.

مطابق با ما هفتگی، کارداشیان که در اوا، سال 2021 در آزمون کودک بار قبول شد، اخیراً موارد زیر را با پاپی هارلو در مورد احتمال تغییر شغلی در آینده از دوربین ها به اشتراک گذاشته است.

من با مادرم که مدیر من است شوخی می کنم، می گویم کیم کی بازنشسته می شود و من فقط وکیل می شوم. پس می تو،د به خواهر و برادران من کمک کنید [and] شما هنوز هم می‌تو،د شغلی داشته باشید.» این دانشمند 42 ساله Keeping Up With the Karda،ans با اشاره به مادر کریس جنر در جریان گفتگو در اج، Time100 2023 در شهر نیویورک در روز سه‌شنبه، 25 آوریل، به پاپی هارلو گفت.

غول Skims اضافه کرد که او می تواند “کاملا” خود را در حال رویگرد، از زندگی خود در مقابل دوربین ها ببیند. من به همان اندازه خوشحال خواهم شد که یک وکیل تمام وقت باشم و این کار را انجام دهم. او توضیح داد که این سفر واقعاً چشمان من را به روی خیلی باز کرد. “این بسیار طاقت فرسا می شود زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. … من زمان بیشتری را برای انجام این کار صرف می کنم – دوربین، بدون دوربین.

کیم کارداشیان: او دقیقاً مانند یک وکیل معمولی است – او “کلاً زمان بیشتری” را صرف وکالت می کند. تنها کاری که او باید انجام دهد این است که دوره کارآموزی خود را تمام کند و امتحان وکالت کالیفرنیا را قبول کند تا به آنجا برسد.

به نقل از دانشجوی حقوق مورد علاقه همه، ال وودز (که کارداشیان چند سال پیش او را در هالووین کانالیزه کرد)، “چه چیزی، مثل اینکه سخت است؟”

شوخی‌های کیم کارداشیان درباره «بازنشستگی» از تلویزیون واقعی برای وکیل شدن تمام وقت: من به همان اندازه خوشحال خواهم شد [Us Weekly]


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/kim-karda،an-retire-reality-lawyer-attorney/