دسته‌ها
اخبار

رئیس سابق قانون استنفورد در میان ضامنان اوراق قرضه سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX بود.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. رئیس سابق قانون استنفورد در میان ضامن‌کنندگان اوراق قرضه بود…

دانشکده های حقوق

رئیس سابق قانون استنفورد در میان ضامنان اوراق قرضه سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX بود.

نوشته دبرا کاسنس وایس

سام بنکمن-فرید

سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، روز پنجشنبه به دادگاه بازگشت تا توضیح دهد که چرا به بخش هایی از اینترنت دسترسی دارد که ،ت نمی تواند نظارت کند و چگونه ممکن است بر وثیقه او تأثیر بگذارد. (AP P،to/Seth Wenig)

دو نفر مرتبط با دانشگاه استنفورد به‌،وان ضامن‌های اسرارآمیز که به تضمین وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری ساموئل بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX Trading، پسر استادان حقوق در این دانشکده کمک ،د، فاش شدند.

ضامنان اسرارآمیز پس از اینکه قاضی منطقه ای ایالات متحده، لوئیس آ. کاپلان، دستور داد که نام آنها باز شود، فاش شدند. اینها ،ی کرامر، رئیس سابق دانشکده حقوق استنفورد هستند که یک وثیقه 500000 دلاری بدون وثیقه امضا کرد تا بازگشت بانکمن-فرید به دادگاه را تضمین کند، و آندریاس پاپکه، دانشمند پژوهشی دانشگاه استنفورد، که یک وثیقه 200،000 دلاری بدون وثیقه امضا کرده بود، گزارش می دهند. قانون 360، رویترز و CNBC. کرامر از سال 2004 تا 2012 رئیس حقوق دانشگاه استنفورد بود.

والدین بانکمن-فرید، استادان حقوق دانشگاه استنفورد، جو بنکمن و باربارا فرید، خانه خود را به ،وان وثیقه برای تضمین اوراق قرضه گذاشتند.

Bankman-Fried به اتهام کلاهبرداری 1.8 میلیارد دلاری در ارتباط با فروپاشی تجارت FTX با اتهامات جنایی روبرو است. دادستان ها ادعا می کنند که او از FTX به ،وان یک پلت فرم امن برای تجارت دارایی های رمزنگاری شده در حالی که پول سرمایه گذاران را به صندوق سرمایه گذاری خصوصی خود هدایت می کند، تبلیغ می کند.

کرامر در بی،ه‌ای به نشریه‌ها گفت که او و همسرش با بنکمن و فرید که در کنار خانواده‌اش بودند، دوستان صمیمی دیرینه‌ای بوده‌اند که در «نبردی دل،اش با سرطان» در کنار خانواده‌اش بودند.

کرامر گفت: “به ،ه خود، ما به دنبال حمایت از آنها در مواجهه با بحران خود بوده ایم.”

روز پنجشنبه، کاپلان جلسه ای برگزار کرد که در آن اظهار داشت که بانکمن-فرید به محدودیت های وثیقه سخت تری نیاز دارد. مجله ی وال استریت گزارش ها. کاپلان از اینکه بانکمن-فرید محدودیت های استفاده از اینترنت و رمزگذاری خود را نقض کرده است، ابراز تاسف کرد، که به گفته دادستان ها ممکن است دستکاری شاهد تلقی شود. کاپلان با اشاره به اینکه بانکمن-فرید در خانه والدینش به رایانه ها و تلفن های زیادی دسترسی داشت، پرسید: “چرا از من خواسته می شود که او را در این باغ وسایل الکترونیکی رها کنم؟”

قاضی از هر دو طرف خواست تا با پیشنهادهایی برای محدودیت های شدیدتر برای بانکمن-فرید بازگردند و اشاره کرد که او می تواند بنکمن-فرید را به زندان بازگرداند و گفت: “راه حلی وجود دارد، اما این راه حلی نیست که هنوز ،ی پیشنهاد نکرده است.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/former-stanford-law-dean-was-a،-bond-guarantors-for-ftx-founder-sam-bankman-fried/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds