دسته‌ها
اخبار

رهبر این شرکت Biglaw قول داده است که اخراج نکند


تیم کوچکاخبار ا،اج بیگلاو در سراسر قانون Am Law 200 پخش می شود، اما یکی از مدیران شرکت حقوقی در حال ترسیم خط و نش، است و متعهد می شود که شرکت او در مورد کاهش مشاغل از آن پیروی نخواهد کرد.

مایکل ه،، مدیرعامل Cozen O’Connor – شرکتی که درآمد ناخالص 584,802,000 دلاری را در سال 2021 به ارمغان آورد و آن را در رتبه 77 در آ،ین Am Law 100 قرار داد – اخیراً برای مصاحبه با قانون بلومبرگ شرکت کرد و گفت که تمرکز شرکت بر ثبات مالی به آن اجازه می دهد تا از ا،اج کارکنان خودداری کند، حتی در بحبوحه عدم اطمینان اقتصادی فزاینده در سال 2023 و پس از آن.

او در مصاحبه‌ای با قانون بلومبرگ گفت: «ما نمی‌خواهیم شرکتی باشیم که بالاترین حقوق را در زمان‌های خوب بپردازد، در زمان‌های بد شریک خود را خاتمه دهد و سپس آن چرخه را طی کند». ما همیشه به شرکای خود گفته ایم که اگر به دنبال ،ب بیشترین درآمد در این دنیا هستید، در شرکت اشتباهی هستید.

لازم به ذکر است که مصاحبه ه، با بلومبرگ در همان روزی انجام شد که گودوین ا،اج دسته جمعی را اعلام کرد. در آن زمان، ه، گفت که کوزن اوکانر «مطمئناً» ا،اج کارگران را انجام نخواهد داد (اما ماه گذشته پاداش های ویژه خود را کاهش داد و به کاهش درآمد اشاره کرد).

حتی اگر شرکت با حقوق و پاداش‌های فزاینده‌ای که بسیاری از شرکت‌ها در دوران رونق دریافت می‌،د مطابقت نداشته باشد، در طول رکود اقتصادی 2008-2009 شریک‌های خود را کاهش نداد یا حقوق‌ها را کاهش نداد، زم، که دیگران تلاش ،د کمربند خود را در وحشت اولیه همه‌گیری ببندند. .

ه، گفت: «ما همیشه این موضع را اتخاذ کرده‌ایم که نمی‌خواهیم شرکتی باشیم که بالاترین حقوق را در زمان‌های عالی بپردازد، همکاران خود را در زمان‌های بد خاتمه دهد و به این چرخه ادامه دهد. ما از نظر فرهنگی معتقدیم که وظیفه امانتداری ما – تعهد اخلاقی ما – فراهم ، بستری برای وکلای جوان برای ایجاد شغل است، چه از طریق اقتصاد خوب یا یک اقتصاد بد.

به جای ا،اج، ه، گفت که کوزن به دنبال گسترش و ادامه رشد ردپای ثابت خود است، و به بلومبرگ گفت: «ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد اگر رکودی وجود داشته باشد تا پول زیادی را برای ادامه گسترش تجارت خود ،ج کنیم. ما منابع و تمایل برای انجام آن را داریم و به انجام آن ادامه خواهیم داد.»

بیایید انگشتان خود را روی هم بگذاریم و امیدوار باشیم که کوزن اوکانر بتواند به سخنان رهبر خود پایبند باشد و از ا،اج کارکنان خودداری کند. مطمئناً خوب خواهد بود که شرکت‌های دیگر بتوانند همین تعهد را به کارمندان خود بدهند، اما فکر نمی‌کنیم که تعداد بیشتری از شرکت‌ها را ببینیم که مایل به دادن همین قول هستند.

رئیس کوزن اوکانر: رکود به م،ای زمان «،ج ، پول» است [Bloomberg]


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.

قیچی برش پول

آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام وارد کنید ATL’s Layoff Alerts.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/cozen-oconnor-promise-no-layoffs/