دسته‌ها
اخبار

روزی دیگر، درخواست ناامیدانه دیگری از ترامپ برای به تاخیر انداختن طرح دعوی افترای ای. جین کارول


دونالد ترامپ ویکی پدیادیروز وکلای دونالد ترامپ درخواستی را ارائه ،د حرکت برای بازگشایی کشف و به تعویق انداختن محاکمه افترا به E. Jean Carroll با توجه به “افشای دیرهنگام اطلاعات با اهمیت توسط شاکی، E. Jean Carroll (“شاکی”)، که نگر، های قابل توجهی را در مورد سوگیری و انگیزه شاکی در شروع دعوای فوری ایجاد می کند. “

این سند حاکی از سوء رفتار وکلای کارول بود که ظاهراً به او اجازه می‌دادند که در صورت تسلیم دروغ بگوید و این واقعیت را پنهان می‌کرد که بنیانگذار لینکدین، رید هافمن، یکی از اهداکنندگان اصلی دموکرات‌ها، به دعوای او کمک مالی می‌کرد.

آنها از یک گزارش اکتبر 2020 نقل می کنند:

س: آیا در حال حاضر هزینه های وکیل خود را پرداخت می کنید؟

کارول: این یک مورد احتمالی است.

س: بنابراین شما تا به امروز هیچ هزینه یا چیزی از جیب خود پرداخت نمی کنید. درسته؟

کارول: من در مورد هزینه ها مطمئن نیستم. من باید آن را جستجو کنم.

س. آیا شخص دیگری هزینه های قانونی شما را پرداخت می کند، خانم کارول؟

کارول: نه.

در 10 آوریل، وکیل کارول، روبرتا کاپلان، از Kaplan Hecker & Fink، نوشت خطاب به چاد سیگل، مشاور ترامپ:

خانم کارول در طول آماده شدن برای شهادتش در دادگاه، اطلاعات بیشتری را به خاطر آورده است. در حالی که خانم کارول بر این شهادت مبنی بر اینکه این پرونده یک پرونده احتمالی است می‌ایستد، اکنون به یاد می‌آورد که در مقطعی وکیل او بودجه اضافی را از یک سازمان غیرانتفاعی برای جبران برخی هزینه‌ها و هزینه‌های قانونی تامین کرده است.

و وکلای ترامپ به رقابت‌ها رفتند!

آنها با عصب،ت خندیدند: “شاکی ظاهراً در حین استعفا به خود شهادت داده است.” مشاور او نشست و به او اجازه داد که این کار را انجام دهد، زیرا به خوبی می دانست که شهادت او دروغ است. و سپس برای کتمان حقیقت به مدت نزدیک به شش ماه توطئه ،د تا در آستانه محاکمه آن را فاش کنند.»

به نظر می رسد، حقیقت بسیار پیچیده تر از این است. همانطور که تیم کارول در a پاسخ نامه به دادگاه، شهادت او از نظر فنی صحیح بود: پرونده است یک مورد احتمالی و غیرانتفاعی هافمن نیست پرداخت هزینه های قانونی او کارول، که تقریباً 80 سال دارد، اعتراف کرد که در مورد تأمین مالی این هزینه‌ها، که ده ماه پس از شروع اقدام اولیه تأمین شده بود، نامشخص بود و بنابراین نمی‌توانست انگیزه‌ای برای طرح دعوای افترا باشد – خیلی کمتر اتهامات اصلی خود را در 2019.

کارول همچنین استدلال می کند که ترامپ سال ها پیش از این موضوع چشم پوشی کرد. در سپتامبر 2020 واکنش وکلای کارول به یک بازجویی در مورد تأمین مالی دعوی قضایی اعتراض ،د، اما تصریح ،د که آنها فقط «به شرطی پاسخ خواهند داد که ترامپ موافقت کند اطلاعاتی درباره اینکه چه ،ی/چه نهادی در این اقدام به وکلای او پرداخت می‌کند» ارائه کند. ظاهراً تمایلی به افشای جزئیات بودجه دعوی قضایی خود ندارد، که به نظر می رسد یارانه داده می شود ترامپ کاملاً با پول تاریک از PAC های خود اجازه داد این موضوع از بین برود. زم، که کارول ظاهراً جزئیات هزینه ها را به یاد آورد، تنها در آماده شدن برای محاکمه بود که وکلای او آن را فاش ،د. خود به خود.

به نظر می رسد ترفند آتش زا ترامپ با رسانه ها کارساز بوده است. برای مثال، CNN به طور گسترده از نامه ترامپ نقل قول کرده و تنها دو جمله را به پاسخ کارول اختصاص داده است. اما با قاضی لوئیس کاپلان، که یک ساعت تودیع و برخی اسناد جزئی را افشا کرد، پیشرفت کمتری داشت، اما به تعویق انداختن که به نظر می‌رسد هدف اصلی ترامپ بوده است:

این سؤال که آیا و در چه زم، شاکی یا وکیل او در این اقدام از حمایت مالی برخوردار شده اند، ارتباط مستقیمی با ماهیت نهایی پرونده ندارد. اگرچه من اکنون در مورد این سؤال تصمیم نمی‌گیرم، اما با توجه به شهادت واریزی که در بالا به آن اشاره شد، ممکن است این موضوع با سؤال اعتبار شاکی مرتبط باشد. بر این اساس، من اجازه بررسی مختصر و دقیق آن سؤال محدود را بدون پیش داوری در مورد این که آیا و تا چه حد ممکن است بررسی این موضوع در دادگاه مجاز باشد، خواهم داد. بر این اساس، درخواست متهم پذیرفته می شود، اما فقط تا حدی که (I) شاکی باید حدا،ر تا 16 آوریل 2023، اسناد کافی برای اثبات اینکه شروع کمک مالی برای دعوای کارول در واقع در سال 2018 اتفاق افتاده است، به متهم ارائه کند. یا پس از اواسط سال 2020، (ب) هر گونه سندی در مورد وضعیت دانش شاکیان، در صورت وجود، از کمک مالی در تاریخ تسلیم وی و در حال حاضر، و (2) متهم می تواند تودیع اضافی از خانم را انجام دهد. مدت زمان کارول از 60 دقیقه تجاوز نکند، مگر اینکه دادگاه دستور دیگری صادر کند، که (1) محدود به اطلاع خانم کارول از کمک مالی از تاریخ تسلیم وی و تا کنون خواهد بود، و (2) حدا،ر تا 19 آوریل 2023 تکمیل شد. این درخواست از همه جنبه‌های دیگر رد می‌شود، مگر اینکه دادگاه برای تعیین موضوع هر دستورالعمل استنتاج نامطلوب درخواستی در دادگاه محفوظ است. دادگاه طبق برنامه در 25 آوریل 2023 آغاز می شود مگر اینکه دستور دیگری صادر شود.

درخواست ترامپ برای به تعویق انداختن این پرونده به دلیل تبلیغات منفی – که ظاهراً توسط منهتن DA مطرح شده بود، نه توسط خود ترامپ در سخنر، های عمومی بی وقفه اش – هنوز در حال بررسی است. اما به نظر نمی رسد که دادگاه تمایلی به لغو تعهد فوریه خود داشته باشد، این محاکمه در 25 ام آغاز خواهد شد. “بیا جهنم یا آب بالا.”

در همین حال، ترامپ خود را ثبت کرده است دستورالعمل پیشنهادی هیئت منصفه. به نظر می‌رسد که این درخواست‌ها عمدتاً شامل یک درخواست برای دادگاه است تا از خود عقب نشینی کند و به تیم حقوقی او اجازه دهد تا اسامی اعضای منصفه آینده را دریافت کند. رئیس‌جمهور سابق، که اوباش خود را به سمت رئیس هیئت منصفه در پرونده راجر استون رها کرد و اخیراً نسبت به “مرگ و نابودی” در صورت محکومیت علیه او هشدار داد و به حامیان خود دستور داد تا در دادگاه نیویورک اعتراض کنند، به نظر بعید به نظر می‌رسد که تخفیف درخواستی را دریافت کند.

اما شب جو، است و تیم ترامپ بدون شک ده حرکت ،انه دیوانه کننده دارد تا حتی قبل از اینکه هیئت منصفه مستقر شود، آن را انجام دهد.

کارول علیه ترامپ I [Docket via Court Listener]
کارول علیه ترامپ دوم [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/another-day-another-desperate-t،p-plea-to-delay-e-jean-carroll-defamation-suit/