دسته‌ها
اخبار

روند انضباط گرجستان مغرضانه نژادی است. داده‌های مربوط به نابرابری ادعایی جستجو شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. روند انضباط گرجستان مغرضانه نژادی است،…

اخلاق

روند انضباط گرجستان مغرضانه نژادی است. داده‌های مربوط به نابرابری ادعایی جستجو شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

پرچم گرجستان و غلتک

تصویر از Shutterstock.

به روز شده: یک وکیل سیاه پوست یک دادخواست دسته جمعی ارائه کرده است که مقامات انضباطی گرجستان را به تبعیض نژادی در رسیدگی به شکایات اخلاقی متهم می کند.

وکیل، مارشا دبلیو میگنوت، برای تعلیق پیشنهادی دو ساله به دلیل آنچه که او گفت یک شکایت ساختگی توسط یک مشتری است که یک سند جعلی را به وکالت ایالتی ارائه کرده است، درخواست تجدید نظر می کند. قانون 360 گزارش ها.

او از سال 2005 بدون سابقه انضباطی عضو کانون بوده است.

میگنوت در دادخواست 23 آوریل که در دادگاه فدرال در ناحیه شمالی جورجیا ارائه شد، نقض بخش 1981 قانون حقوق مدنی 1866 را مدعی شد. دعوا گفت که او یک دعوای دسته جمعی را دنبال می کند، “برای روشن ، بی عدالتی های نژادی که در دفتر دادرسی عمومی وکلای ایالت جورجیا، که شکایات انضباطی را دنبال می کند، رخ می دهد.”

دعوای میگنوت به دو مورد اشاره کرد که در آن وکلای سفیدپوست شکایات ثبت شده علیه آنها را رد ،د. در یکی از موارد، بازپرس وکالت ایالتی ایمیلی به وکیل سفیدپوست متهم ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: «به محض اینکه پاسخ شما را دریافت کنم (لازم نیست وارد جزئیات شوید)، نامه ا،اج را پیش نویس می کنم و ارسال می کنم. تو یک کپی.» دعوای میگنوت گفت که این ایمیل نشان می‌دهد که مردم شاکی روند قانونی را طی نکرده‌اند.

در این شکایت آمده است: «از همه مهمتر، وکلای آمریکایی آفریقایی تبار به دلیل شکایاتی که توسط یکی از اعضای عمومی ارائه می شود، تحریم می شوند، حتی زم، که وکیل آمریکایی آفریقایی تبار شواهد زیادی ارائه می دهد که نشان می دهد هیچ تخلفی صورت نگرفته است.»

اما شکایات علیه وکلای سفیدپوست “بدون روند قانونی رد می شود” برای اعضای شاکی از مردم.

میگنوت به دنبال صدور حکمی است که مست،م «شفافیت کامل» توسط وکالت ایالتی است، از جمله ارقام مربوط به تعداد وکلای آمریکایی آفریقایی تبار و سفیدپوست که تحریم شده اند.

Patrick Arndt از Nall & Miller نماینده ایالتی در این پرونده خواهد بود.

وکالت این بی،ه را از طرف او منتشر کرد: «خانم. میگنوت قبلاً علیه دادگاه ایالتی در رابطه با پرونده انضباطی در حال انجام خود شکایت کرده بود. این شکایت در دادگاه ایالتی ثبت شد و به ،وان یک موضوع قانونی رد شد. او که در دادگاه ایالتی ش،ت خورد، به دادگاه فدرال رفت تا مجدداً اقدامات انضباطی خود را به چالش بکشد. این کافه اتهامات موجود در آ،ین کت و شلوار خانم میگنوت را رد می کند. نژاد هیچ نقشی در امور انضباطی وکلای ایالتی ندارد.»

میگنوت به ژورنال ABA گفت که تصمیم دادگاه ایالتی در دادگاه تجدید نظر است و او می گوید که این تصمیم “جدا و جدا” از دعوای فدرال است.

او همچنین می‌گوید که از زمان تشکیل پرونده فدرال، چندین وکیل با او تماس گرفته‌اند و پرونده‌های اخلاقی آن‌ها این ادعاها را در شکایت او نشان می‌دهد.

قضیه این است میگنوت علیه ایالات متحده موسسه وکلای ایالتی جورجیا بنیاد.

به روز شده در 26 آوریل در ساعت 8:30 صبح برای شامل بی،ه پاتریک آرنت. به روز شده در 26 آوریل در 9:55 صبح برای اضافه ، نظرات توسط Marsha W. Mignott.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/suit-claims-georgias-discipline-process-is-racially-biased-seeks-data-on-alleged-disparity/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds