دسته‌ها
اخبار

سازمان های غیرانتفاعی محافظه کار کمپین 1.8 میلیون دلاری را برای حمایت از توماس در 25مین سالگرد SCOTUS تأمین مالی کردند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. سازمان‌های غیرانتفاعی محافظه‌کار کمپین ۱.۸ میلیون دلاری را تامین مالی ،د…

دیوان عالی آمریکا

سازمان های غیرانتفاعی محافظه کار کمپین 1.8 میلیون دلاری را برای حمایت از توماس در 25مین سالگرد SCOTUS تأمین مالی ،د.

نوشته دبرا کاسنس وایس

GettyImages-Clarence T،mas اکتبر 2022

کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، برای یک پرتره رسمی در ساختمان دیوان عالی در 7 اکتبر 2022، در واشنگتن دی سی ژست می گیرد. قدرت جمع آوری کمک های مالی لئونارد لئو از انجمن فدرالیست پیش از بیست و پنجمین سالگرد تأیید توماس به نمایش گذاشته شد. ع، از ال، وانگ/گتی ایماژ.

به گزارش واشنگتن پست، لئونارد لئو، معاون اجرایی سابق انجمن فدرالیست محافظه‌کار، یک خیرخواه «پشت پرده» برای قضات محافظه‌کار دادگاه عالی ایالات متحده است و از آن‌ها در طول نبردهای تاییدیه و دوباره پس از تصدی این سمت حمایت می‌کند.

استعداد او در جمع آوری کمک های مالی پیش از بیست و پنجمین سالگرد تایید قاضی کلارنس توماس در دادگاه عالی به نمایش گذاشته شد. طبق گزارشات، سازمان‌های غیرانتفاعی محافظه‌کار که توسط لئو “هدایت می‌شوند” حداقل 1.8 میلیون دلار برای یک کمپین روابط عمومی “هماهنگ و پیچیده” در حمایت از توماس هزینه ،د. بررسی واشنگتن پست از سوابق و مصاحبه ها

واشنگتن پست گزارش می دهد: «این کمپین سال ها ادامه خواهد داشت و شامل ساخت و تبلیغ یک فیلم ستایش آمیز درباره توماس، تبلیغات برای تقویت محتوای مثبت درباره او در طول جستجوهای اینترنتی و انتشار کتابی درباره زندگی او می شود.

وکیلی که “کمپین روابط عمومی را به راه انداخت و به ،وان چهره عمومی آن عمل کرد” مارک پائولتا، وکیلی در واشنگتن دی سی است که در زمان تایید توماس در ،ت جورج اچ دبلیو بوش کار می کرد. پائولتا قبل از پیوستن به ،ت ترامپ در فرم های افشای مالی فاش کرد که یک سازمان غیرانتفاعی به نام پروژه آموزش قضایی به او و شرکتش MP Strategies نزدیک به 300000 دلار پرداخت کرده است.

پائولتا در حین پرداخت دستمزد، مقالاتی نوشت که به آنیتا هیل متهم کننده توماس حمله کرد و از توماس حمایت کرد. او همچنین با یک شرکت روابط عمومی مرتبط با سازمان‌های غیرانتفاعی محافظه‌کار کار می‌کرد که یک حساب توییتر طرفداران توماس و وب‌سایت‌هایی ایجاد کرد که از توماس حمایت می‌،د و با اتهامات هیل مخالفت می‌،د.

پائولتا همچنین یک فیلمساز محافظه کار پیدا کرد تا فیلم توماس را بسازد ایجاد برابر: کلارنس توماس به قول خودش. تا حدودی توسط خانواده هارلان کرو، یک خیریه ناشناس و پروژه آموزش قضایی تامین مالی شد.

در سال 2017، پائولتا مشاور مایک پنس، معاون رئیس جمهور وقت آمریکا شد و سپس به ،وان مشاور عمومی دفتر مدیریت و بودجه ،ت ترامپ خدمت کرد. او به واشنگتن پست گفت که از پایان سال 2016، قبل از پیوستن به ،ت ترامپ، برای دفاع از توماس پولی دریافت نکرده است. او همچنین گفت که هر نوشته‌ای که در حمایت از توماس نوشته است، تنها حرف او بوده و هیچ‌، آنچه را که نوشته است تأیید نکرده است.

پائولتا گفت توماس دوست عزیزی بود که “به شدت مورد توهین قرار گرفته است، زیرا او یک محافظه‌کار سیاه‌پوست است که هرگز در برابر چپ‌هایی که از او می‌خواهند به دلیل رنگ پوستش به گونه‌ای خاص فکر کند، سر تعظیم فرود نیاورده است.”

اخیراً، شبکه بحران قضایی کمپین روابط عمومی توماس را ادامه داد. لئو به گروهی که سال گذشته 1.5 میلیون دلار برای تبلیغ فیلم توماس هزینه ،د، مشاوره می دهد. لئو موقعیت خود را در انجمن فدرالیست ، کرد و به ریاست شرکت روابط عمومی که روی پروژه توماس کار می کرد، که اکنون مشاوران CRC نامیده می شود، رفت.

لئو به سوالات دقیق واشنگتن پست پاسخ نداد، اما بی،ه ای در تمجید از فیلم توماس صادر کرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/conservative-nonprofits-funded-18m-campaign-to-support-t،mas-on-his-25th-scotus-anniversary/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds