دسته‌ها
اخبار

سرباز سابق عفو شده قصد دارد در آزمون وکالت شرکت کند. آیا او برای تمرین مناسب نیست؟


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. سرباز سابق عفو شده قصد دارد بار را بگیرد…

آزمون وکالت

سرباز سابق عفو شده قصد دارد در آزمون وکالت شرکت کند. آیا او برای تمرین من، نیست؟

نوشته دبرا کاسنس وایس

کلینت لورنس در مقابل تابلویی از پرچم آمریکا

کلینت لورنس پس از گذراندن شش سال حبس 18 ساله به دلیل قتل درجه دوم، از جمله اتهامات دیگر، توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا عفو شد. (ع، از جان لامپارسکی/گتی ایماژ)

یک ستوان سابق ارتش که به جرم قتل درجه دوم به دلیل دستور دادن به افرادش برای تیراندازی به سه مرد در افغانستان محکوم شده بود، امیدوار است پس از عفو خود توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، وکیل شود.

کلینت لورنس در ماه مه از دانشکده حقوق آپالاچی فارغ التحصیل شد و امیدوار است در آزمون وکالت اوکلاهما شرکت کند. بعد از این ماه. اما مایک مک گینس، یک رهبر گروه اسلحه که به ،وان گروهبان تحت نظر لورنس خدمت می کرد، با پذیرش او در بارگاه مخالفت می کند. مقاله ارتش تایمز.

لورنس توسط دادگاه نظامی به دلیل دستور دادن به افرادش برای تیراندازی به سه مرد سوار بر موتور سیکلت به سمت جوخه او در جولای 2012، سه روز پس از به عهده گرفتن فرماندهی جوخه 1 لشکر 82 هوابرد، محکوم شد. جوخه در حال گشت زنی معمولی بود تا روستاییان محلی را از نشست آتی با نیروهای آمریکایی مطلع کند. دو نفر از راکبان موتورسیکلت جان باختند و نفر سوم مجروح شد. بر اساس شهادت های ذکر شده توسط این افراد، هیچ سلاحی در داخل یا نزدیک این افراد یافت نشد واشنگتن پست.

در مقاله آرمی تایمز، مک گینس می گوید که لورنس پس از تیراندازی با او و یک گروهبان ستاد روبرو شد و پرسید: “در این مورد چه کار خواهیم کرد؟”

مک گینس می نویسد که درخواست برای پنهان کاری «شواهد بسیار بدی از فقدان فیبر اخلاقی است». آنچه که بیش از این نشان می دهد اصرار لورنس بر قرب، بودن او، عدم پشیم، کامل او و عدم پاسخگویی او در قبال اقدامات خود در افغانستان است.

مک گینس همچنین به روایتی اشاره می کند که لورانس ،ن و کودک، را که پس از تیراندازی به دنبال جمع آوری اجساد بودند، تهدید کرده است. و مک گینس به مشکلاتی در مورد نظر یک کارشناس بیومتریک که توسط دفاعیات استفاده می شود اشاره می کند و ادعا می کند که اثر انگشت قرب،ان آنها را به ،وان افرادی که به بمب یا مواد سازنده بمب گره خورده اند شناسایی کرده است.

مرد ریشو در ایوان خود می نشیندمایک مک گینس در مقاله ای در سال 2020 در مورد کلینت لورنس و جوخه اول به واشنگتن پست به واشنگتن پست گفت: «شما با این فکر که قرار است بخشی از یک پرونده جنایات جنگی باشید وارد ارتش نمی شوید.جوخه نفرین شده” (ع، از ب، جو مونت/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

ظاهراً یک شناسایی اشتباه وجود داشته است، زیرا یکی از مردان فرضی کشته شده پس از تیراندازی چندین بار توسط نیروهای آمریکایی دستگیر شده است. داستان نیویورک تایمز به نقل از مک گینس.

مک گینس می نویسد: “ما در سال 2012 سزاوار بهتری بودیم، و مشتریان بالقوه اکنون شایسته بهتری هستند.” کلینت لورنس مردی آزاد است و باید بتواند روزهای خود را سپری کند، امیدوارم در چارچوب قانون بماند و هر کاری که دوست دارد انجام دهد. اما در هیچ نقطه‌ای نباید دوباره موقعیتی از قدرت یا نفوذ بر مردم داشته باشد. او نشان داده است که نمی توان به او اعتماد کرد.»

سرباز دومی که زیر نظر لورنس خدمت می کرد، تاد فیتزجرالد، نیز علناً با پذیرش لورنس در کافه مخالفت می کند. او در مورد مخالفت خود در الف تاپیک توییتر که توسط سازمان گزارش شده است دیلی بیست.

یازده سال پیش، من شاهد آزار، تهدید و قتل مردم محلی بیگناه افغان توسط فرمانده سابق جوخه ام بودم. اکنون، او برای وکالت در وکالت در ایالت اوکلاهاما درخواست می دهد. من به تن، اخلاقی و شخصیت اعتراض خواهم کرد. این یک رشته است.

– تاد فیتزجرالد (@،king_fitzy) 22 ژوئن 2023

به گزارش دیلی بیست، لورنس شش سال از دوران محکومیت 18 ساله خود را سپری کرده بود که مورد عفو قرار گرفت.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/pardoned-ex-soldier-plans-to-take-the-bar-exam-is-he-unfit/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds