دسته‌ها
اخبار

سوتومایور می گوید که در دوره قبلی SCOTUS “احساس ناامیدی” داشته است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. سوتومایور می‌گوید که «احساس ناامیدی» داشته است…

دیوان عالی آمریکا

سوتومایور می گوید که در دوره قبلی SCOTUS “احساس ناامیدی” داشته است

نوشته دبرا کاسنس وایس

سونیا سوتومایور، قاضی AP، اکتبر 2022

سونیا سوتومایور، قاضی دیوان عالی ایالات متحده در اکتبر 2022. سوتومایور اخیراً گفت که ناامیدی “یک گزینه نیست” و او به “مبارزه ، ادامه خواهد داد.” ع، از جی اسکات اپل وایت/آسوشیتدپرس.

قاضی سونیا سوتومایور در یک حضور ویدئویی در روز چهارشنبه گفت که به دلیل جهت گیری دادگاه عالی ایالات متحده در دوره قبلی، “احساس ناامیدی” می کند.

سوتومایور لیبرال در صحبت با اساتید حقوق در انجمن دانشکده های حقوق آمریکا گفت که ناامیدی “یک گزینه نیست” و او به “جنگش ادامه خواهد داد.” رویترز گزارش ها.

سوتومایور توسط 2022 رئیس AALS اروین چمرینسکی، یکی از همکاران مجله ABA که رئیس دانشکده حقوق دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

به گزارش رویترز، چمرینسکی گفت که هرگز دانشجویان حقوق خود را تا این حد دلسرد ندیده بود.

سوتومایر پاسخ داد که جنگیدن برای افرادی که مورد ظلم قرار گرفته اند، حتی در صورت ناموفق بودن، ارزش دارد.

در این مقاله آمده است که دیوان عالی کشور حکمی مبنی بر لغو حق سقط جنین در دوره گذشته صادر کرده است. سوتومایور به این حکم به نام آن اشاره نکرد، سازمان بهداشت ،ن دابز علیه ،ون، چالشی برای ممنوعیت بیشتر سقط جنین توسط می سی سی پی پس از هفته 15 بارداری است و او در مورد افشای پیش نویس نظر در این پرونده صحبتی نکرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/justice-sotomayor-says-she-felt-sense-of-despair-last-term/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds