دسته‌ها
اخبار

سوتومایور و گورسوچ از انکار گواهی مربوط به ناشر خود چشم پوشی نکردند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. سوتومایور و گورسوچ در این مورد انصراف ندادند…

دیوان عالی آمریکا

سوتومایور و گورسوچ از انکار گواهی مربوط به ناشر خود چشم پوشی ن،د

نوشته دبرا کاسنس وایس

هدشات های سوتومایور و گورسوچ

سونیا سوتومایور و نیل ام. گورسوش، قضات دیوان عالی ایالات متحده.

سونیا سوتومایور و نیل گورسوچ، قضات دیوان عالی ایالات متحده، در بررسی دادخواست‌های مربوط به ناشر کتاب‌هایشان، پنگوئن رندوم هاوس، از خود استعفا ن،د.

سوتومایور علیرغم دریافت بیش از 3 میلیون دلار پیش پرداخت از بخشی از مجموعه انتشاراتی پنگوئن رندوم هاوس، خود را کنار نگذاشت. سیم روزانه و گروه شفافیت دادگاه فی، دادگاه اینجا و اینجا. سوتومایور در یک مورد در سال 2013 و در مورد دیگر در سال های 2019 و 2020 استعفا نداد.

انکار گواهی، احکام دادگاه بدوی را برای ناشر در دو پرونده حق چاپ دست نخورده باقی گذاشت. CNN گزارش‌ها در داست، که به گزارش‌های Daily Wire و Fix the Court اشاره کرد.

طبق گزارش CNN، فرم‌های افشای مالی برای سال‌های 2010 و 2012 نشان می‌دهد که سوتومایور 3.1 میلیون دلار از شرکت انتشاراتی دریافت کرده است. فرم‌های افشا برای سال‌های 2017 تا 2021 نشان می‌دهد که او نزدیک به 500000 دلار بیشتر به ،وان حق امتیاز و پیش پرداخت کتاب دریافت کرده است.

طبق فرم‌های افشای مالی استناد شده توسط CNN برای سال‌های 2018، 2019 و 2020، گورسوچ در پرونده‌ای جدیدتر، علی‌رغم ،ب درآمد 655000 دلاری از پنگوئن رندوم‌هاوس، خودداری نکرد.

قاضی امی ، بارت و کتنجی براون ،ون نیز در حال برنامه ریزی برای انتشار کتاب هستند.

گیب راث، مدیر اجرایی Fix the Court، در مصاحبه ای با CNN گفت: “من فکر می کنم این نهادها باید به برگه های استعفای قضات اضافه شوند و آنها نباید در دادخواست هایی که ناشران کتابشان را به وضوح غنی می کند شرکت کنند.” .




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/sotomayor-and-gorsuch-didnt-recuse-in-cert-denials-involving-their-publisher/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds