دسته‌ها
اخبار

«سوگیری همدستی» و «قانون» از جمله برترین اصطلاحات حقوقی جدید در سال 2022 هستند



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. «سوگیری همدستی» و «قانونی» در میان برترین…

قانون در فرهنگ عامه

«سوگیری همدستی» و «قانون» از جمله برترین اصطلاحات حقوقی جدید در سال 2022 هستند

نوشته دبرا کاسنس وایس

“سوگیری همدست” در صدر فهرستی از اصطلاحات و عبارات حقوقی جدید در سال 2022 است که توسط اساتید حقوق و دانشگاهیان که در کمیته ای برای اصطلاحنامه حقوقی برتون.

قانون 360 داستان دارد برترین اصطلاحات جدید و مع، آنها. طبق این داستان، “سوگیری همدست” به “همدستی یک نهاد یا جامعه در حفظ تبعیض و آزار و اذیت” اشاره دارد.

Law360 10 اصطلاح حقوقی برتر را فهرست کرده است، از جمله:

    • «قانون مح،اتی» یا «آزار» که به حوزه استدلال قانونی خودکار اشاره دارد.

    • “تغییر بزرگ”، نوعی از “استعفای بزرگ”، که به افرادی که مشاغل را ، می کنند، اشاره دارد.

    • “Lawfare”، به م،ای استفاده از اقدامات قانونی برای آسیب رساندن به دشمن.

    • «دکترین سؤالات عمده»، که می گوید دادگاه ها نباید تفسیرهای قانونی آژانس را در مورد سؤالات «اهمیت اقتصادی یا سیاسی گسترده» به تعویق بیاندازند. این دکترین در یک تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده ذکر شد که در آن آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده قدرت گسترده ای برای تنظیم تغییرات آب و هوایی تحت قانون هوای پاک ندارد.

    • «قانون حرکت»، رویکردی به بورسیه های حقوقی که با جنبش های اجتماعی کار می کند، نه صرفاً مطالعه آنها.

    • «کلاهبرداری هویت مصنوعی»، که در آن یک مجرم از اطلاعات واقعی و جعلی برای ایجاد هویت جدید با توانایی باز ، حساب‌های جعلی و ،ید استفاده می‌کند. Investopedia.

مارگارت وو، استاد نویسندگی حقوقی در دانشگاه کالیفرنیا در دانشکده حقوق برکلی، رئیس کمیته منتخب واژه‌شناسی است. اصطلاحنامه حقوقی برتون.

وو به Law360 گفت که از جمله تأثیراتی که بر واژگان حقوقی تأثیر می گذارد، تأثیرات مداوم همه گیری کووید-19، «تغییرات دریا» در دیوان عالی، تنوع و ابتکارات برابری و فناوری است.

برترین عبارات حقوقی جدید در سال گذشته شامل «پا،ازی»، «من گربه نیستم» و «من گربه نیستم» بود.شرکت چک سفیدطبق یک داستان Law360 در آن زمان منتشر شد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/complicit-bias-and-lawfare-a،-top-new-legal-terms-in-2022/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds