دسته‌ها
اخبار

شرکت‌های بیگلاو اهرمی را بر سران همکاران خود در اختیار دارند


اد. توجه داشته باشید: به ویژگی روزانه ما، نقل قول روز خوش آمدید.

بله، برخی از وکلا شرکت‌های حقوقی را ، می‌کنند که به طور فزاینده‌ای زمان بیشتری را در دفتر اجباری می‌کنند. اما تا زم، که تقاضا، به‌ویژه در کارهای معاملاتی و معاملات بزرگ، کم‌کم باشد، کار کمتری برای انجام دادن وجود داشته باشد و «جنگ برای بدن‌ها» به پایان رسیده باشد، دیگر شرکت‌های نخبه اهرمی برای تعیین حضور در دفتر خواهند داشت.

– کریستین سیمونز از Law.com که در جدیدترین مطالب می نویسد گزارش فشارسنج این اهرم اکنون در دست شرکت‌های Biglaw است و رهبران تلاش می‌کنند تا قدرت خود را از طریق وظایف چهار روزه کاری در دفتر بازپس بگیرند. او می‌نویسد: «این که آیا مدیریت این اهرم را حفظ خواهد کرد، به نیروهایی در اقتصاد گسترده‌تر بستگی دارد.»


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر و موضوعات یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/biglaw-firms-are-،lding-leverage-over-،ociates-heads-with-their-in-office-work-mandates/