دسته‌ها
اخبار

شرکت‌های حقوقی باید هنگام برنامه‌ریزی مهمانی‌های تعطیلات تمام تلاش خود را انجام دهند


رقص رقص جشن جشن جشن کریسمسقبل از شروع کار خودم حدود چهار سال پیش، در چندین شرکت حقوقی مختلف کار می کردم. هر یک از مغازه‌هایی که من در آن کار می‌کردم یک مهم، تعطیلات داشتند و هر شرکتی مبالغ متفاوتی را برای برگزاری چنین رویدادهایی ،ج کرد. یکی از شرکت‌هایی که در آن کار می‌کردم یک مهم، تعطیلات در یک کلوپ روستایی داشت – یک ماجرای بسیار شیک. یکی دیگر از شرکت‌های حقوقی که من در آن کار می‌کردم، یک مهم، تعطیلات در یک بار داشت، که باید هزینه آن بسیار کمتر بوده باشد. هنوز فروشگاه دیگری مهم،‌های تعطیلات خود را در رستوران‌ها برگزار می‌کرد که فضایی محکم داشت. اگرچه مهم،‌های تعطیلات ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد که می‌تواند به جیب شرکا برود، اما شرکت‌های حقوقی باید هنگام برگزاری مهم،‌های تعطیلات همه چیز را در نظر بگیرند.

شاید دلیل اصلی که شرکت های حقوقی باید یک مهم، تعطیلات باورن،ی را برگزار کنند این باشد که می تواند برای توسعه فرهنگ شرکت حقوقی و ارتباط وکلا و کارکنان با شرکت بسیار مهم باشد. افرادی که در یک شرکت حقوقی کار می کنند به ندرت خارج از دفتر با یکدیگر تعامل دارند. ا،ر اوقات وکلا و کارکنان یکدیگر را می بینند، در محیط سفت و سخت یک دفتر است. یک مهم، تعطیلات شرکت حقوقی ممکن است تنها زم، باشد که هر سال وکلا و کارکنان در یک محیط معمولی تر با هم تعامل دارند، و این می تواند برای ایجاد ارتباطاتی که می تواند هنگام تکمیل کار و ایجاد وابستگی به یک شرکت مهم باشد، بسیار مهم باشد.

یکی از دلایلی که اغلب دست کم گرفته می شود برای میزب، یک مهم، تعطیلات در شرکت حقوقی این است که می تواند موقعیت من،ی برای فارغ التحصیلان شرکت باشد تا با افرادی که قبلاً با آنها کار می ،د ارتباط برقرار کنند. من در مقالات قبلی بحث کرده ام که چگونه فارغ التحصیلان شرکت حقوقی می توانند در هنگام توسعه تجارت، ایجاد ارتباطات در حرفه حقوقی و دلایل دیگر قدرتمند باشند. وقتی افراد شرکت‌های حقوقی را ، می‌کنند، اغلب به داخل خانه می‌روند، وارد قوه قضائیه می‌شوند یا مشاغل مختلفی را دنبال می‌کنند که همگی می‌توانند برای یک شرکت حقوقی مفید باشند، اگر بتوانند ارتباطات خود را حفظ کنند.

بر اساس تجربه من، اگر فارغ التحصیلان در زمانبندی تداخل نداشته باشند، معمولاً برای فارغ التحصیلان شرکت حقوقی در مهم، های تعطیلات شرکت وکالت شرکت می کنند. در واقع، من به طور مشخص به یاد دارم که در طول جشن تعطیلات شرکت حقوقی آن مغازه با سلف خود در یک شرکت ملاقات کردم، و این شخص مورد استقبال همه شرکا قرار گرفت. صحبت ، با این شخص در مورد مسائلی که هر دو با آن روبرو بودیم بسیار عالی بود، و من تقریباً مطمئن هستم که این فارغ التحصیلان شرکت در صورتی که خودش در نقش جدیدش نتواند از پس کارها برآید، مقداری کار را به روسای قدیمی خود پرتاب کرده است. با وجود تمام مسئولیت‌هایی که افراد دارند، ممکن است سرمایه‌گذاری بر روی فارغ‌التحصیلان شرکت حقوقی یا میزب، یک رویداد اختصاصی برای این افراد دشوار باشد. با این حال، با میزب، یک مهم، تعطیلات شرکت حقوقی، شرکت های حقوقی نه تنها می توانند یک رویداد عالی برای افرادی که در حال حاضر در یک مغازه کار می کنند ایجاد کنند، بلکه می توانند راهی برای برقراری ارتباط مجدد با وکلایی که شرکت را برای مشاغل دیگر ، کرده اند، داشته باشند.

در نهایت، برگزاری یک جشن حماسی تعطیلات می تواند مایه افتخار برخی از شرکت های حقوقی باشد. افرادی که در یک مغازه کار می کنند، و حتی ،، که در یک شرکت کار نمی کنند و فقط در مورد جشن تعطیلات می شنوند، ممکن است یک شرکت را بر اساس جذابیت جشن تعطیلاتشان قضاوت کنند.

به ،وان مثال، یک شرکت شاکی در منطقه من وجود دارد که افراد زیادی در مغازه ای که در آن کار می کردم با هم تعامل داشتند. ظاهراً این شرکت هر سال یک مهم، حماسی تعطیلات داشت و همه می خواستند به این مهم، دعوت شوند و داستان های دیوانه کننده ای را که در این رویداد رخ داده است با هم عوض کنند.

حتی در یک مهم، تعطیلات حماسی در گذشته می تواند مایه افتخار شرکا باشد. زم، در مغازه‌ای کار می‌کردم که سال‌های بهتری را در دهه‌های گذشته از زم، که شرکای آن نزدیک به بازنشستگی بودند، دیده بود، و شرکت حقوقی در حال کاهش بود. شرکا در مورد مهم، های تعطیلات گذشته، از جمله رویدادی که در Windows on the World، یک رستوران و مجموعه رویداد شگفت انگیز که طبقات بالای برج شمالی مرکز تجارت جه، را اشغال کرده بود، صحبت ،د. اگر شرکت های حقوقی یک رویداد حماسی برگزار کنند، می تواند چیزی باشد که ممکن است برای دهه ها به آن افتخار کنند و این ارزش هزینه میزب، چنین رویدادی را دارد.

بابت انتشار این مقاله با تاخیر در فصل تعطیلات عذرخواهی می کنم! از آنجایی که مهم، های تعطیلات از قبل برگزار می شود، شرکت های حقوقی احتمالاً نمی توانند به توصیه های این مقاله در طول تعطیلات فعلی توجه کنند. با این حال، وقتی ،ت به برنامه‌ریزی مهم،‌های تعطیلات در شرکت حقوقی می‌رسد، مغازه‌ها باید سرمایه‌گذاری در چنین رویدادهایی را در نظر بگیرند، زیرا می‌تواند تأثیر مثبتی بر فرهنگ شرکت حقوقی داشته باشد.


هدشات بزرگتر روتمنجردن روتمن شریک است موسسه حقوقی روتمن، یک شرکت حقوقی با خدمات کامل در نیویورک و نیوجرسی. او همچنین بنیانگذار دفترچه خاطرات بدهی دانشجویان، وب سایتی که در مورد نحوه پرداخت وام های دانشجویی خود بحث می کند. می تو،د از طریق ایمیل به اردن برسید [email protected].


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/law-firms-s،uld-go-all-out-when-planning-،liday-parties/