دسته‌ها
اخبار

شرکت حقوقی GOAT که خود را توصیف می کند به دنبال همکاری با مهارت های کسب شده در مهدکودک، اینترنت تلفنی است.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. درخواست کمک: شرکت حقوقی GOAT که خود را توصیف می کند…

شرکت های حقوقی

درخواست کمک: شرکت حقوقی GOAT که خود را توصیف می کند، به دنبال همکاری با مهارت های ،ب شده در مهدکودک، اینترنت تلفنی است.

نوشته دبرا کاسنس وایس

کمک خواستم آگهی

تصویر از Shutterstock.

یک شرکت حقوقی کالیفرنیا به دنبال یک همکار دعاوی املاک و مستغلات است که مسلط به زبان لاتین و انعطاف پذیری برای کار “ساعت های بسیار طول،” برای انجام “تمامی کارهایی است که شریک مدیر برای انجام آنها بسیار مهم است.”

این یک شرکت حقوقی چشمگیر است، با توجه به تبلیغ طنز لینکدین.

طبق شرح شغل، تالکوف لاو از زمان آغاز به کار خود در سال 2020 همواره به ،وان بزرگترین شرکت حقوقی تمام دوران رتبه بندی شده است. «همه وکلای ما از قضات بازنشسته دادگاه عالی ایالات متحده هستند و کارمندان حقوقی ما می توانند قانون اساسی را به خاطر بسپارند. ما به دنبال اضافه ، یک وکیل با کالیبر مشابه هستیم.»

این آگهی گزارش مستقیم را به‌،وان یک وکیل حقوقی، «و اگر ،اب کردید، وکیل مدیر» فهرست می‌کند.

این شغل مست،م تحقیق و نوشتن است “که شریک مدیر اگر خوب باشد اعتبار را به عهده خواهد گرفت و اگر مشتری حرکت را از دست داد، شما را سرزنش می کند.” همچنین مشاوره با مشتری “برای گوش دادن به حقایق نامربوط در مورد یک موضوع ساده املاک و مستغلات” وجود خواهد داشت. همکار از “مهارت هایی که در مهد کودک آموخته اید مانند همکاری و ارتباط” استفاده خواهد کرد.

فناوری مورد نیاز شامل «اینترنت شماره‌گیری یا سریع‌تر» است. این یک موقعیت کار از خانه است – از این رو نیاز است “در حالی که از راه دور در دادگاه ظاهر می شوید تا قاضی شلوار ورزشی شما را نبیند.”

شریک مدیریت Talkov Law Scott Talkov در یک ایمیل در 13 دسامبر به ABA Journal گفت که این شرکت پنج وکیل تا کنون 36 متقاضی داشته است. او یک سمت را با یک فارغ التحصیل حقوق پر کرده است که در 15 دسامبر به ،وان وکیل سوگند یاد خواهد کرد. او امیدوار است که در این ماه موقعیت دیگری را پر کند.

تالکوف می‌گوید این پست شغلی «از یک پست شغلی بسیار خفه‌کننده و مهم از یک شرکت حقوقی ملی الهام گرفته شده است. … نگرش قانون بزرگ مبنی بر تمجید از خود، هدفی است که برای شوخ طبعی قدرد، نشده است.»

این پست توسط تالکوف نوشته شده است و کارگردان لیلا اونگ و کالین تاکوف همکارش را به خدمت گرفته است.

تالکوف می‌گوید: «ما متقاضی، داشته‌ایم که گفته‌اند به دنبال شغل نیستند، اما شوخ طبعی ما توجه آنها را جلب کرده است. “مهم است که در این بازار کار فشرده خلاق باشید!”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/help-wanted-goat-law-firm-seeks-،ociate-with-ability-to-listen-to-clients-irrelevant-facts/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds