دسته‌ها
اخبار

شرکت های BigLaw در حملات سایبری و دعاوی هک هدف قرار می گیرند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. شرکت‌های BigLaw هدف حملات سایبری هستند…

امنیت سایبری

شرکت های BigLaw در حملات سایبری و دعاوی هک هدف قرار می گیرند

نوشته دبرا کاسنس وایس

حملات سایبری جه،

تصویر از Shutterstock.

شرکت های حقوقی به دلیل اطلاعات ارزشمندی که در اختیار دارند اغلب هدف هکرها قرار می گیرند.

«اخبار نقض داده‌ها در شرکت‌های برجسته با گزارش‌هایی مبنی بر دسترسی سارقان سایبری به انواع مختلف داده‌ها، از جمله داده‌های مشتری، نزدیک به یک اتفاق هفتگی شده است. قانون بلومبرگ گزارش ها.

این داستان به گزارشی از شرکت امنیت سایبری Checkpoint Research اشاره می کند که نشان می دهد از هر 40 حمله سایبری، یک مورد یک شرکت حقوقی یا ارائه دهنده بیمه را هدف قرار می دهد. این مقاله همچنین به یک نظرسنجی ABA در سال 2022 اشاره می‌کند که در آن بیش از یک چهارم شرکت‌های حقوقی گفتند که با نقض اطلاعات مواجه شده‌اند.

بر اساس گزارشات، چهار شرکت BigLaw حملات سایبری را در ماه ژوئن به دادستان کل ایالت گزارش ،د. Law.com. آنها برایان غار لیتون پیزنر هستند. گیبسون، دان و کراچر؛ Loeb & Loeb; و اوریک هرینگتون و ساتکلیف.

برایان کیو به Law.com گفت که اقداماتی را برای مهار این نقض انجام داده است. Loeb & Loeb به نشریه گفت که “بخش کوچکی” از شبکه کامپیوتری شرکت تحت تاثیر قرار گرفته است و “به زیرساخت های حیاتی شرکت و خارج از پایگاه داده اصلی ما مرتبط نیست.” گیبسون دان گفت که یک دفتر تحت تأثیر قرار گرفت و این حادثه ظرف یک روز مهار شد. اوریک گفت که نقض آن بر شش ،ن ماساچوست تأثیر گذاشته است و هیچ وقفه عملیاتی وجود ندارد.

در ماه آوریل، Proskauer Rose اذعان کرد که یک حمله سایبری به یکی از فروشندگانش منجر به افشای برخی از داده های آن شده است.

طبق داستان قانون بلومبرگ، امسال پنج شکایت دسته جمعی به دلیل حملات سایبری ادعایی به شرکت های حقوقی تشکیل شده است. سه نفر از متهمان شرکت های BigLaw بودند: برایان کیو. Cadwalader، Wickersham & Taft. و اسمیت، گمبرل و راسل. شکایت علیه Cadwalader و Smith Gambrell از آن زمان کنار گذاشته شده است.

یکی دیگر از شرکت های BigLaw، Covington & Burling، در حال مبارزه با دعوی حقوقی است که در آن کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دنبال اسامی 298 مشتری عمومی است که گفته می شود تحت تأثیر یک حمله سایبری در سال 2020 قرار گرفته اند. کاوینگتون ادعا می کند که نام ها توسط امتیاز وکیل-مشتری محافظت می شود.

جیم جونز، یکی از اعضای ارشد مرکز اخلاق و حرفه حقوقی، به قانون بلومبرگ گفت که امنیت سایبری شرکت حقوقی “در حال حاضر در صفحه رادار همه قرار دارد.”

جونز گفت که امنیت سایبری یک چالش است زیرا شرکت های حقوقی داده های مشتریان را در سراسر شرکت در دسترس قرار می دهند. جونز به قانون بلومبرگ گفت: «تعادل حدا،ر امنیت و توانایی به اشتراک گذاری آسان داده ها، سطح مشخصی از خطر را ایجاد می کند. بسیاری از شرکت‌های حقوقی واقعاً با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/law-firms-are-targeted-in-cyberattacks-and-hacking-lawsuits/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds