دسته‌ها
اخبار

شرکت Biglaw پاداش های ویژه ای را اعلام می کند، اما همکاران خیلی هیجان زده به نظر نمی رسند


واحد پول.  پاداش هدیه پولی

(تصویر از طریق گتی)

فصل پاداش Biglaw فقط به این م،ی نیست که زمان پاداش های پایان سال فرا رسیده است – برخی از شرکت ها پاداش های “ویژه” را نیز ارائه می دهند. یا در مورد این شرکت Am Law 100، پاداش های نه چندان خاص. حداقل این حسی است که ما از همکاران در این پیشنهاد دریافت می کنیم.

Cozen O’Connor درآمد ناخالص 584,802,000 دلاری را در سال 2021 به ارمغان آورد، و درست مانند سال های گذشته، این شرکت در طول تعطیلات پاداش های ویژه ای را ارائه می دهد. این بار، همکاران از این اعداد که بین 5000 تا 10000 دلار در تمام سال‌های ک، متغیر است، چندان هیجان‌زده نیستند. در اینجا گزیده ای از یادداشت ارسال شده توسط رهبری شرکت است که توضیح می دهد چرا پاداش ها در سال جاری کمتر شده اند:

ما بدیهی است که می‌د،م که این پاداش‌های فوق‌العاده به اندازه سال گذشته بزرگ نیستند، و این به دلایل زیادی است، که مهم‌ترین آن این است که هزینه‌های فوق‌العاده جمع‌آوری‌شده در سال جاری بسیار کمتر از سال‌های گذشته بود.

در اینجا مقیاس پاداش های ویژه Cozen آمده است:

  • ک، 2022: 5000 دلار
  • ک، 2021: 5000 دلار
  • ک، 2020: 7500 دلار
  • ک، 2019: 7500 دلار
  • ک، 2018: 7500 دلار
  • ک، 2017: 7500 دلار
  • ک، 2016+: 10000 دلار

همکار، که در این شرکت از آنها شنیده ایم واکنش های مختلفی داشتند که هیچ کدام راضی نبودند. در اینجا چند مورد منتخب وجود دارد:

• «من برای Cozen O’Connor کار می کنم و پاداش های پایان سال خود را دریافت کردیم که برای یک شرکت حقوقی Am بسیار کم است. اینجا همخو، ندارد.»

• اعلان جایزه “ویژه” از Cozen. چیزی که حتی آزاردهنده تر است این است که خلوتگاهی که آنها فقط از ما خواسته بودند در فلوریدا به آنجا برویم بیش از 3 میلیون دلار هزینه داشت. ترجیح می‌دهم که پول به پاداش من برود تا یک بار باز برای 3 روز متوالی…”

بله در حالی که باید توجه داشت که این پاداش‌های ویژه جدا از پاداش‌های شایستگی شرکت (که در ژانویه اعلام می‌شود و در فوریه پرداخت می‌شود)، همکاران امیدوار نیستند که این پاداش‌ها مطابق با بازار باشد.

ما در اینجا در Above the Law، گرینچ کامل نیستیم، بنابراین مهربان خواهیم بود و می گوییم که پاداش های ویژه کوچکتر بهتر از عدم پاداش ویژه است.

(برای دیدن یادداشت کوزن اوکانر به صفحه بعد ورق بزنید.)

همه را به خاطر بسپارید، ما برای اطلاع از به‌روزرس،‌های جایزه مهم به راهنمایی‌های شما وابسته هستیم، بنابراین وقتی شرکت شما اعلام کرد یا مطابقت داشت، لطفاً به ما پیامک کنید (8477-820-646) یا به ما ایمیل بزنید (خط موضوع:[Firm Name] مسابقات”). لطفاً یادداشت را در صورت موجود بودن وارد کنید. اگر نمی‌خواهید فایل PDF یا Word اصلی را فوروارد کنید، می‌تو،د از یادداشت ع، بگیرید و آن را از طریق متن یا ایمیل ارسال کنید.

و اگر می‌خواهید برای هشدارهای پاداش ATL (که لیست هشدارهایی است که برای اعلام حقوق استفاده می‌کنیم) ثبت‌نام کنید، لطفاً پایین بروید و آدرس ایمیل خود را در کادر زیر این پست وارد کنید. اگر قبلاً برای هشدارهای جایزه ثبت نام کرده اید، نیازی به انجام کاری ندارید. پس از هر اعلان جایزه که منتشر می کنیم، یک اعلان ایمیلی در عرض چند دقیقه دریافت خواهید کرد. با تشکر از کمک شما!


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.


زمان پاداش

آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام در ATL وارد کنید هشدارهای افزایش پاداش و حقوق.





منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/cozen-special-bonus-2022/