دسته‌ها
اخبار

شریک جدید Biglaw می گوید شرکت های Biglaw یک کلاهبرداری هستند


تاجر ناامید در دفترمن یکی از پزشکان برجسته در کشور در تخصص خود هستم. من برنده پرونده برخی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان هستم و میلیاردها خسارت به آنها پس انداز می کنم. اما من نمی توانم شراکت سهام را بو کنم زیرا آنها مشتریان شخص دیگری هستند.

شرکت های بزرگ کلاهبرداری هستند. آنها مقدار معینی از کار و دستمزد را از همکاران در طول هفت سال بیشتر است،اج می کنند و سپس ا،ر آنها را کنار می گذارند.

– یک شریک دعوی حقوقی مالکیت م،وی در دا،، در نظرات داده شده در پاسخ به وکیل آمریکایی نظرسنجی شرکای جدید با قطب نما Law.com. نتایج نظرسنجی نشان داد که شرکای جدید احساس می‌کنند «بیش از حد کار می‌کنند و از آنها قدرد، نمی‌شوند»، بیش از 60 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که «هدف و مقاصد روشنی» ندارند، و بسیاری از آنها احساس می‌کنند «مسئولیت‌های مالی شراکت نابینا شده‌اند».


،سکی را متوقف کنیداستاچی ،سکی ویراستار ارشد Above the Law است که از سال 2011 در آنجا مشغول به کار است. او مایل است از شما بشنود، بنابراین لطفاً هر گونه راهنمایی، سؤال، نظر یا انتقاد را برای او ایمیل کنید. می تو،د او را دنبال کنید توییتر یا با او ارتباط برقرار کنید لینکدین.




منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/new-biglaw-partner-says-biglaw-firms-are-a-scam/