دسته‌ها
اخبار

شریک سابق کوین امانوئل قاضی دادگاه ترافیک و “مستر زوم” شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. شریک سابق کوین امانوئل تبدیل به ترافیک می شود…

مشاغل

شریک سابق کوین امانوئل قاضی دادگاه ترافیک و “مستر زوم” شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

چراغ راهنمایی و رانندگی

استفان سوئدلو، شریک سابق کوین امانوئل اورکوهارت و سالیوان، حدود 950000 دلار برای کمپین مالی خود هزینه کرد تا در شهرستان کوک، ایلینوی قضاوت شود. تصویر از شاتر استاک.

یکی از شرکای برتر سابق کوین امانوئل اورکوهارت و سالیوان، شغل پرسود وکالت را رها کرده و در شهرستان کوک، ایلینویز قاضی می شود و سالانه کمی بیش از 215000 دلار درآمد دارد.

قانون بلومبرگ داست، در مورد تغییر شغل استفان سوئدلو به قاضی شهرست، پس از رسیدن به شریک مدیریت دفتر کوین امانوئل در شیکاگو دارد. او حدود 950000 دلار برای کمپین خود برای تصدی کرسی قضایی هزینه کرد.

بر اساس قانون بلومبرگ، سوئدلو، 52 ساله، در شش ماه اول حضورش در نیمکت، عمدتاً تخلفات دادگاه راهنمایی و رانندگی را می شنید و در دادگاه ها به دلیل رانندگی در حالت مستی ریاست می کرد. او اخیراً به بخش شهرداری ارتقا یافته است و در آنجا به دعاوی مدنی برای جبران خسارت رسیدگی می کند تا 30000 دلار، ا،اج، جمع آوری کارت اعتباری و موارد دیگر.

او به قانون بلومبرگ گفت که نقش جدید سوئدلو به ،وان یک قاضی «تجربه ای کاملاً متفاوت» با قانون است، جایی که همکاران به جزئیات اداری رسیدگی می کنند.

“قبل از آن، من فقط به یک جلسه زوم می رفتم که ،ی لینک آن را برای من ارسال می کرد. سپس من یک قاضی شدم و مجبور شدم Zoom را سازماندهی کنم، اتاق‌های ش،ت را ایجاد کنم. Swedlow گفت: من استاد زوم شدم.

سوئدلو گفت که تصمیم به رفتن به خدمات ،تی را پس از اینکه به خود گفته بود پس از ،ب مقدار مشخصی از وکالت خارج خواهد شد. پس از رسیدن به شماره اول، او سطح را بالا برد و تصمیم گرفت وقتی به آن رسید، آنجا را ، کند.

او به قانون بلومبرگ گفت: «من فکر می‌کنم بیشتر مردم فقط اعداد جدیدی را می‌سازند.

ممکن است سال‌ها طول بکشد تا سوئدلو به بخش حقوقی منتقل شود، جایی که محاکمه‌های مدنی پیچیده شنیده می‌شود.

سوئدلو به قانون بلومبرگ گفت: «کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که هر روز یک محاکمه هیئت منصفه را اداره کنم. “هدف من این است. این بهترین ،یب تئاتر و تعقیب روشنفکری است.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/former-quinn-emanuel-partner-becomes-a-traffic-court-judge-and-zoom-master/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds