دسته‌ها
اخبار

شریک شرکت حقوقی می گوید وکیلی که توسط موکل به ضرب گلوله کشته شد، قهرمان شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیلی که توسط موکل به ضرب گلوله کشته شد، قهرمان شد،…

عدالت کیفری

شریک شرکت حقوقی می گوید وکیلی که توسط موکل به ضرب گلوله کشته شد، قهرمان شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

به روز شده: شریک مدیریت شرکت حقوقی او می گوید یک وکیل آسیب های شخصی در کارولینای شمالی که روز دوشنبه توسط یکی از موکلان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، در حالی که تلاش می کرد دیگران را نجات دهد جان خود را از دست داد.

پلیس وکیل مقتول را شناسایی کرد پاتریک وایت42 ساله از رالی، کارولینای شمالی، گزارش WTVD و WRAL.

تیراندازی در گلدزبورو، کارولینای شمالی، دفتر Riddle & Brantley رخ داد.

بنیانگذار شرکت حقوقی و شریک مدیریت ژن ریدل گفت وایت در حالی که “ما را نجات می داد” درگذشت و او “خود را قرب، کرد.” CBS 17 گزارش ها.

انتشارات دیگری که با ریدل صحبت ،د عبارتند از WITN و WRAL.

مظنون به نام فرانسیسکو کازارین سانچز، 46 ساله، از گرین ویل، کارولینای شمالی شناسایی شد. به گفته پلیس، او پس از کشتن وایت به خود شلیک کرد.

ریدل گفت مظنون و همسرش روز دوشنبه برای میانجیگری با وایت در دفتر حقوقی حضور داشتند. ریدل کمک می کرد. اوا، بعد از ظهر، این زوج خواستند که به تنهایی صحبت کنند. ریدل گفت وایت و ریدل به اتاق وکالت رفتند.

چیز بعدی که می‌دانم، می‌بینم که چهره‌ای وارد اتاق وکلا می‌شود و صدای شلیک بلندی را می‌شنوم و شیشه می‌شکند. ریدل به WRAL گفت.

ریدل ابتدا با دو گلوله توسط تیرانداز مورد هدف قرار گرفت که از دست رفت. ریدل زمین خورد و به عقب افتاد. وقتی بلند شد دید تیرانداز توجهش را به وایت معطوف کرده است.

ریدل به WRAL گفت: «پاتریک نامش را فریاد زد که بایستد و او را به دیوار هل داد و در عرض چند ث،ه، گلوله دیگری شنیده شد و پاتریک روی زمین افتاد. او قهرمان ماست. این راهی است که او در تمام زندگی خود زندگی کرد.»

بر اساس مصاحبه ریدل با CBS 17، تیرانداز سپس به ،مت پذیرش رفت و در آنجا به سر خود شلیک کرد.

Riddle & Brantley بی،ه ای را منتشر کرد که در بخشی از آن چنین آمده بود: «پاتریک یک وکیل ماهر و یک شوهر و پدر فداکار و دوست داشتنی بود. اخلاق کاری قوی و تعهد او به تعالی همراه با گرمی و مهرب، واقعی بود. تعهد پاتریک به خدمت به دیگران و شخصیت جذاب او را برای همه محبوب کرد. در مرگ خود، پاتریک شجاعت ایثارگرانه را در برابر خشونت های بی دلیل بی دلیل نشان داد. مداخله قاطعانه و قهرمانانه او از تراژدی بیشتر جلوگیری کرد. این شرکت صمیمانه از ،وجی عظیم عشق و حمایتی که از دوستان و جامعه دریافت کرده‌ایم قدرد، می‌کند.»

بیوگرافی شرکت حقوقی وایت گفته است که وی مدرک حقوق خود را از کالج حقوق دانشگاه ویرجینیای غربی دریافت کرده است و از سال 2005 به وکالت مشغول است. از او یک همسر و دو فرزند به یادگار مانده است.

در یک ویدیوی یوتیوبوایت گفت که او و همسرش در یک شرکت در ویرجینیای غربی وکالت کرده اند. زم، که او تصمیم گرفت در مدرسه علمیه شرکت کند، به کارولینای شمالی نقل مکان ،د.

او گفت که زندگی در کارولینای شمالی و تجربه مهمان نوازی گرم ،نان آن “یک چیز شگفت انگیز” بوده است.

https://www.youtube.com/watch?v=sDXznvmGInc

در 21 دسامبر در ساعت 8:50 صبح برای گزارش اقدامات پاتریک وایت توسط بنیانگذار و شریک مدیریت Riddle & Brantley Gene Riddle به روز شد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/personal-injury-lawyer-is-،ally-s،t-at-his-law-firm-police-believe-suspect-was-a-client/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds