دسته‌ها
اخبار

شریک BigLaw موافقت کرد که بیش از 7.2 میلیون دلار برای رفع اتهامات مالیات های پرداخت نشده پرداخت کند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. شریک BigLaw با پرداخت بیش از 7.2 میلیون دلار موافقت کرد…

شرکا

شریک BigLaw موافقت کرد که بیش از 7.2 میلیون دلار برای رفع اتهامات مالیات های پرداخت نشده پرداخت کند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

تصویر از Shutterstock.

یکی از شرکای ویلیامز و کانولی موافقت کرده است که بیش از 7.2 میلیون دلار برای رسیدگی به دعوای مدنی ،ت فدرال برای مالیات بر درآمد پرداخت نشده فدرال بپردازد.

وکیل رابرت شاگنسی و سوزان شاگنسی که به ،وان شخصی در خانه او زندگی می کند، موافقت ،د که این مبلغ را در یک پیشنهاد مش، برای قضاوت رضایت. رویترز این خبر را اعلام کرد.

بر اساس درخواست 17 آوریل، رابرت و سوزان شاگنسی توافق ،د که 7258580 دلار برای بدهی های مالیاتی پرداخت نشده برای سال های 2001 تا 2006، 2008 تا 2011 و 2016 پرداخت کنند. آنها همچنین باید بهره قانونی را پرداخت کنند که به ژانویه 2023 باز می گردد.

به گفته رویترز، شرکای ویلیامز و کانولی می توانند بیش از 2 میلیون دلار در سال درآمد داشته باشند.

رابرت شاگنسی یک وکیل دادگستری مدنی است که طبق گفته وی، فعالیت هایش شامل تخلفات تجاری، تبلیغات نادرست، اختلافات قراردادی، دعوای دسته جمعی، علائم تجاری، حق چاپ، مسئولیت محصول و مسائل زیست محیطی است. بیوگرافی شرکت حقوقی.

رابرت شاگنسی بلافاصله به درخواست ژورنال ABA برای اظهار نظر در یک ایمیل و یک پست صوتی پاسخ نداد. وکیل او، جردن دی. هاولت، بلافاصله به ایمیل ABA Journal که در آن درخواست اظهار نظر کرده بود، پاسخ نداد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/biglaw-partner-agrees-to-pay-more-than-7.2m-to-settle-allegations-of-unpaid-taxes/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds